eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWyjscie ze studni do podlewania ogrodka i moze jeszcze czegos...Wyjscie ze studni do podlewania ogrodka i moze jeszcze czegos...
  • Data: 2009-10-15 08:03:13
    Temat: Wyjscie ze studni do podlewania ogrodka i moze jeszcze czegos...
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam studnie glebinowa - jedna rura ze studni jest podlaczona do domu a
    druga rura elastyczna (ta niebieska) na razie wystaje po prostu ze
    studzienki i jest zakonczona kranem. Chce to jakos uporzadkowac i nie
    wiem czy po prostu to co wystaje obudowac jakas skrzyneczka i zapomniec
    o problemie czy moze kupic / zrobic cos bardziej zaawansowanego. Moze sa
    jakies gotowe skrzyneczki z zestawem zaworow, kranow, ktore moge w
    przyszlosci do czegos wykorzystac? Jak robiliscie to u siebie?

    Piotr