  • 61. Data: 2011-06-07 07:57:36
    Temat: Re: Wykonawca nie chce wibrowac betonu w lawach
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:is897c$21j$1@news.onet.pl...

    > Kurwa panowie co wy budujecie?
    >
    > domki jednorodzinne czy wieżowce lub mosty czy jakieś fabryki?

    Terż się zastanawiam. B25 w ławy, beton z certyfikatem zbrojenia pogrubienie
    łąw. Przeciez jakby Quent Kikiego rad posłuchał to już na etapie ław wywali
    niepotrzebnie jakies 2-3tys zł.
    Moje ławy były lane z betoniarki, bez wibratora tylko opukiwane i jest ok.
    Z betonem na strop tez si enie pierdzieliłem wziełem z lokalnej betoniarni,
    certyfikatu nie wymagałem, nawet faktury nie braem bo cena netto jest zawsze
    bardziej atrakcyjna;))
    I żadnych pęknieć rys itp nie odnotowano. Dom jednorodzinny to nie wiadukt
    kolejowy czy drapacz chmur aby z jakimis certyfikatmi na beton koło niego
    biegac.

    Krzysiek

  • 62. Data: 2011-06-07 12:53:03
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 06-06-2011 o 17:21:23 Kadar <o...@g...com> napisał(a):

    > Tak myslalem ze to cos z nowomowy. Dzieki.

    Ta nowomowa już dawno uzyskała pełnotelność :) ma co najmniej tyle co sam
    usenet.
    Co to jest usenet? Proszę bardzo: http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet ;)

    --
    PZDR
    Shaman

  • 63. Data: 2011-06-07 18:55:43
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Ta nowomowa już dawno uzyskała pełnotelność :) ma co najmniej tyle co sam
> [...]

    Jak bedziesz starszy to zrozumiesz. Nowomowa zawsze pozostanie
    nowomową i nigdy nie uzyska praw języka.

    KADAR

  • 64. Data: 2011-06-08 10:27:49
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 07-06-2011 o 20:55:43 Kadar <o...@g...com> napisał(a):

    > Jak bedziesz starszy to zrozumiesz. Nowomowa zawsze pozostanie
    > nowomową i nigdy nie uzyska praw języka.

    starszy niż....?

    --
    PZDR
    Shaman

  • 65. Data: 2011-06-08 20:37:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kadar wrote:

    > Jak bedziesz starszy to zrozumiesz. Nowomowa zawsze pozostanie
    > nowomową i nigdy nie uzyska praw języka.

    da da da....

    nowomowa wchodzi do zwykłego języka i staje się z czasem staromową, takie są
    prawa rozwoju języka.