eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)

  • 201. Data: 2009-04-10 16:26:35
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    news:17hfcbyn0e8fz$.dlg@oldfield.org.pl...
    > Dnia Thu, 09 Apr 2009 23:04:25 +0200, MichałG napisał(a):

    > Właśnie dzisiaj ekipa mi zaczęła stawiać piec kominkowy (komin izolowany +
    > kanał wentylacyjny w podłodze). Żadnych problemów, jest lepiej niż się
    > spodziewałem. Może dlatego, że nie wziąłem oferentów którzy proponowali
    > całość za 5000zł, tylko firmę, która za całość weźmie dwa razy więcej?

    Daj mi połowę kasy :-) Chetnie wezmę, jak nie masz co robić to sie podziel
    :-)

    > Tylko ja mam w umowie co i jak będzie zrobione i z jakich materiałów. W
    > sumie to sam materiał na komin będzie kosztował więcej niż te 5000zł.

    Z ich materiałów :-) To ci dadzą o połowę mniej kleju :-)

  • 202. Data: 2009-04-10 16:46:47
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "scream" napisał:
    > Skąd jesteś? Spróbuje znaleźć Ci dobrego psychiatre.

    oj widzę że głupiutki dzieciak jesteś, szkoda gadać, nara!

  • 203. Data: 2009-04-10 16:47:52
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Wtedy jeszcze nie byli podpadnięci i nie byli to Henie a przedsiębiorcy
    > budowlani.
    > Co ciekawe z tymi miałem najmniej problemu ale widać kradli.

    Skąd wiesz, że to oni, skoro po nich były inne ekipy Panów Heniów ? :)

  • 204. Data: 2009-04-10 16:51:16
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > U brata póki robiła ekipa od gładzi to nic w domu nie znikło, jednak
    > starczyło by na jeden dzień pojawiła się ekipa przechodząca na dach z
    > papą itp. i znikło kilka rzeczy (aparat, zegarek), oczywiście winę
    > zwalała jedna ekipa na drugą ;-)
    > Niestety czy to pan Heniek czy ktokolwiek inny, nie można być pewnym
    > za nikogo. W sumie skąd wiedzieć co sobie myśli osoba zatrudniana.

    Dlatego też nie wpuszcza się wszystkich ekip jednocześnie.
    Ja z resztą także nie wejdę na robotę jak jest inna ekipa.

  • 205. Data: 2009-04-10 17:05:04
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Z ich materiałów :-) To ci dadzą o połowę mniej kleju :-)

    Tyle, że lepszego kleju i dadzą tyle ile jest potrzeba, ani za mało, ani za
    dużo i do tego klej, który się nie rozsypie po pierwszym odpaleniu :)
    Widzisz, firmy biorą drożej, bo się nie bawią w chińszczyznę czy w
    najtańsze, kiepskie produkty.
    Po prostu nie opłaca się im z prostej przyczyny:
    Jeżeli coś zacznie się psuć, odpadnie, nawali to firma zapiernicza i
    poprawia za friko ponosząc straty.
    Dlatego też nikt się nie bawi w oszczędzanie i "rzeźbienie" za wszelką cenę
    stosując byle jakie materiały, aby tylko pozyskać klienta.

  • 206. Data: 2009-04-10 17:14:45
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Skąd wiesz, że to oni, skoro po nich były inne ekipy Panów Heniów ? :)

    Tylko oni tam byli. Pomieszczenia sa zamykane i były zamykane wcześniej. Oni
    tylko malowali i wykańczali tak żeby było ładnie czysto bez szpachlowania
    specjalnego jak to w piwnicy ale tak tylko.
    Na bank to oni.

  • 207. Data: 2009-04-10 18:27:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 18:26:35 +0200, kiki napisał(a):

    > Daj mi połowę kasy :-) Chetnie wezmę, jak nie masz co robić to sie podziel
    > :-)

    Może dlatego mam kasę, że nei robie dziadowskich oszczędności?

    > Z ich materiałów :-) To ci dadzą o połowę mniej kleju :-)

    Tak dają dupki, które Ty zatrudniasz, żeby tanio było. A tanio oznacza, że
    klient będzie wyruchany. Poza tym, do komina i pieca kominkowego idzie zero
    kleju, więc mogą dawać i połowę. 0/2=0/1 :>

    P.S. Tak, wiem, frajer jestem i nie mam kamery termowizyjnej ;)
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 208. Data: 2009-04-10 20:17:37
    Od: o...@o...pl

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > To był zdzierca. 50zł za taką usługę. To i tak za dużo jak za godzinę
    > roboty.

    I tu się wtrącę. Owszem ta robota to koszt 70-100 zł. Zajmuje to dla praktyka
    1-1,5 godz. Trzeba jednak doliczyć dojazd (inaczej liczy się robotę
    jednostkową jak w tym przypadku, a inaczej gdy jest to jedna z robót na tej
    budowie). Proszę pamiętać, że musiał stracić czas na dojazd, uzgodnienie
    szczegółów, dbanie by nie "narozrabiać" (obok może było powieszone pranie, na
    półce kosmetyki itd. ). Teraz wstrzelić się z czasem, posprzątać, istnieje
    ryzyko, że brak np mufy. Zaraz ktoś napisze, że powinien wcześniej przyjechać,
    zobaczyć co będzie potrzebne. Zgoda. To jednak zajmuje czas. Czas który mógły
    spożytkować na innej budowie montując np. bojler. :) Kwestia czy te roboty
    to 100 czy inna wartość, lecz na pewno nie 50 zł. Jeżeli ktoś uważa, że
    należało się 50 zł to może sam spróbuje. Zawsze z uporem maniaka powtarzam:
    pokażcie co trzeba zrobić i żądajcie wyceny i ... tego się trzymajcie. Na
    zasadzie - widziały gały co brały. Lecz to co umówione powinno być zapłacone
    (oczywiście jeżeli praca wykonana zgodnie z umową). Tak postępując zawsze
    możecie powiedzieć; za drogo (oczywiście przed rozpoczeciem pracy) i ...szukać
    dalej. Jeżeli jednak wykonawca dotrzymał wszystkich warunków umowy, to wymaga
    byście też je dotrzymali.

  • 209. Data: 2009-04-10 20:35:49
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-04-10 22:17, użytkownik o...@o...pl napisał::

    > I tu się wtrącę.

    Dzisiejszy post sponsoruje literka B :-)
    Choc z drugiej strony nie dziwie Ci sie ze nie chcialo Ci sie czytac tej
    calej tyrady.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 210. Data: 2009-04-10 20:39:59
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Nooo, a na allegro kupisz od sklepiku, ktory masz za rogiem. :-)

    alez mnie to wogole nie przeszkadza :)
    byle cena byla OK, ja kupilem na allegro odkurzacz. szukalem w miejscu
    zamieszkania bo chcialem odebrac osobiscie(stary umarl i byl mi potrzebny
    raczej szybko)
    no i zaden problem, cena o ponad 250 zl mniejsza niz w innych sklepach w
    okolicy.

    kupilem, pojechalem odebrac, zaplacilem i po temacie.
    wazne zeby cena byla dobra

    inny przyklad to Castorama miala 100% wieksza cene na transformatorach do
    halogenow w porownaniu z tym co znalazlem przez internet :)

    --
    pzdr
    piotrek