    From: "amir" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Wykonczenie poddasza - kilka pytan
    Date: Sun, 16 Jan 2011 21:25:05 +0100

    Witam!

    Wlasnie beda robic mi plyty karton gips i druga warstwe ocieplenia
    Pierwsza robilem sam, jest bardzo dokladnie zrobione, juz jest
    cieplo nawet w duze mrozy podlogówka na mimimum i bylo 15stopni.

    Teraz przychodzi ekipa na druga warstwe i plyty

    Pytanie na co zwrocic uwage?
    Doczytalem, ze w profile maja wkladac
    welne, czy tylko w CD 60 czy tez w UD30?

    Czy wawrto kupic lepsza folie paroizolacyjna?
    Kupilem w castoramie za 128zl zólta, starczy? czy moze
    lepiej doplacic do metalizowanej?

    Pierwsza warstwe welny miedzy krokwiami mam 15cm na skosach
    na prostych sufitach dalem 20cm, teraz dojdzie na skosy 15cm (0,039W/m2) na
    prostych
    10cm (0,045 W/m2).

    Doczytalem, ze w lazience musi byc szczelina pomiedzy folia a plyta na
    styku, w pozostalych
    pomiszczeniach nie jest to wymagane?

    dziekuje za uwagi
    pozdrawiam