  • 1. Data: 2011-12-09 12:56:56
    Temat: Wylewki i płytki
    Od: hk <b...@m...pl>

    Czy nie polecał ktoś tutaj gościa od wylewek z okolicy Częstochowy? Coś
    z Blachownią mi się kojarzy...
    I drugie pytanie: problem poziomu wylewek mam zostawić fachowcowi, czy
    trzeba samemu wszystko wiedzieć? Pytam, bo nie wiem co się robi z
    poziomami na styku płytek z panelami (np. salon-kuchnia, płytki dokoła
    kominka w salonie, przedpokój-łazienka itp.), a np. tynkarz tak
    tynkował, że przy podłodze kończył 10cm wyżej niż skrzydło drzwi
    balkonowych i tłumaczył mi że niżej nie trzeba bo przecież wylewka
    dojdzie...

  • 2. Data: 2011-12-12 09:23:02
    Temat: Re: Wylewki i płytki
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "hk" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że przy podłodze kończył 10cm wyżej niż skrzydło drzwi balkonowych i
    > tłumaczył mi że niżej nie trzeba bo przecież wylewka dojdzie...

    masz tu numery 603 942 228, 603 388 041 - wylewkarz i tynkarz - pogadaj
    sobie
    mail do niego i...@i...pl - nie wiem czy dziala
    Wylewkarz powinien uwzględnić Twoje potrzeby, konstrukcję budynku i wiedzieć
    jak wykonać dylatacje pod kątem prawidłowości i późniejszej estetyki
    użytkowania, tzn. np. nie robić ich na środku salonu lub ukosem przez
    kuchnię jeżeli w tych pomieszczeniach miałyby być płytki na podłodze

    Jeśli chodzi o dobrego płytkarza, pogadaj z Januszem - 696 482 220. Jest z
    Bytomia, ale skoro robił płytki w Jastarni, to i Częstochowa nie będzie mu
    straszna. Pogadać nic nie kosztuje a gość jest naprawdę dobry i pracowity.
    Współpracuję z nim od 5 lat więc nie jest to nikt przypadkowy a on sam jest
    na rynku od ponad 20 lat.

  • 3. Data: 2011-12-12 10:00:12
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-12-09 13:56, hk pisze:
> [...]
    > tynkował, że przy podłodze kończył 10cm wyżej niż skrzydło drzwi
    > balkonowych i tłumaczył mi że niżej nie trzeba bo przecież wylewka

    Jak będziesz miał panele, to wszędzie robisz wylewki na takim samym
    poziomie. Jakbyś chciał parkiet, to musiałbyś pod parkiet dać niżej
    wylewkę, żeby potem się zlicował z płytkami.

    Pozdrawiam,
    MW