  • 1. Data: 2009-03-17 09:26:44
    Temat: Wylewki z miksokreta, a deski parkietowe.
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Na podłodze jest na styropianie wylewka zrobiona przez dewelopera, z dodatkiem
    włókien sypana z agregatu, nieźle wygląda i bardzo płaska (dokładnie mierzyłem
    poziomicą), choć dość cienka (nie przekracza raczej 4,5 cm).

    Pytanie, czy przy klejeniu desek parkietowych długości 90-120 cm i szerokości ok. 11
    cm (może dąb, może merbau) wierzchnia warstewka wylewki nie okaże się za słaba, czyli
    przy niektórych pojedynczych deskach nie zacznie się odrywać wraz z klejem (bedzie PU
    2K)?

    Zwykle robiłem dodatkowowo wylewki samopoziomujące cienkowarstwowe (ostatnio
    Deiterman), ale nigdy wczesniej nie miałem wylane przez dewelopera tak równo jak w
    nowym mieszkaniu, i po prostu na samopoziomujacą szkoda mi i pieniędzy, i roboty, i
    czasu.

    Drugie pytanie: gruntować najpierw podkładowo jakimś atlasem czy ceresitem, czy
    raczej zostawić czysto od razu pod specjalny grunt podparkietowy?
    JaC