  • 1. Data: 2014-02-23 18:22:10
    Temat: Wymiana dachu, Warszawa???
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Potrzebuje wymienic dach w domku w Warszawie. Domek ma 80 lat i jest
    wpisany do Rejestru Zabytkow. Wszelkie zezwolenai od Konserwatora mam.
    Tzreba wymienic dachowke, kilka belek, zrobic ocieplenie itede.

    Szukam specjalisty. Google daje 5 tysiecy linkow. Kady twierdzi ze
    jest Najlepszy i Najtanszy. Ala ja szukam jakisch ktorzy naprawde
    umieaj to robic.

    Czy ktos z P.T. Grupowiczow ma jakeis osobiste przezycia zwiazane z
    wymiana/budowa dachu i moze odradzic/doradzic?

    Wszelkie konstruktywne uwagi beda mile widziane; nei mam doswiadczenia
    z takimi remontami

    A.L.

  • 2. Data: 2014-02-23 19:37:47
    Temat: Re: Wymiana dachu, Warszawa???
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Uzytkownik "A.L." <a...@a...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > wymiana/budowa dachu i moze odradzic/doradzic?
    >
    > Wszelkie konstruktywne uwagi beda mile widziane; nei mam doswiadczenia

    odezwij sie na maila ze strony w podpisie
    dam Ci namiary na niedrogiego fachure
    jak sie dogadasz to bedziesz zadowolony

    --
    pozdrawiam