  • 1. Data: 2011-01-16 16:23:04
    Temat: Wymiana kabla pod plyta g-k
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Co mozna zrobic, jesli uszkodzi sie kabel elektryczny kladziony pod klejona
    plyta g-k bez peszla? Umartwic uszkodzony przewod, wyciac rowek w plycie,
    polozyc nowy? A moze juz tylko kombinacje w rodzaju prowadzenia pod listwa
    przypodlogowa?

    --
    Maciek

  • 2. Data: 2011-01-16 18:16:00
    Temat: Re: Wymiana kabla pod plyta g-k
    Od: "ted." <o...@w...pl>

    Uzytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > polozyc nowy? A moze juz tylko kombinacje w rodzaju prowadzenia pod listwa

    Mozna jeszcze napisac na grupe dyskusyjna :)
    Bo tu siedza szamani co ze szklanej kuli wróza .
    Oj chyba niedlugo doczekam pytania czy papier toaletowy mozna wyprac.

  • 3. Data: 2011-01-16 18:36:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Jan 2011 19:16:00 +0100, ted. napisał(a):

    > Mozna jeszcze napisac na grupe dyskusyjna :)
    > Bo tu siedza szamani co ze szklanej kuli wróza .
    > Oj chyba niedlugo doczekam pytania czy papier toaletowy mozna wyprac.

    Nie marudz. Pytam teoretycznie, jakie rozwiazanie sie stosuje. Ja bym
    wycial rowek, ale nie cwiczylem i nie wiem, czy uda sie zaszpachlowac bez
    sladu...

    --
    Maciek

  • 4. Data: 2011-01-16 19:02:27
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-01-16 19:16, ted. pisze:

    > Oj chyba niedlugo doczekam pytania czy papier toaletowy mozna wyprac.

    A co nie można go prać? ;)

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 5. Data: 2011-01-16 20:01:00
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > A co nie można go prać? ;)

    W ostatecznosci do suszarki wlozyc ale najpierw dobrze odwirowac.

    KADAR

  • 6. Data: 2011-01-16 21:13:48
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie marudz. Pytam teoretycznie, jakie rozwiazanie sie stosuje. Ja bym
    > wycial rowek, ale nie cwiczylem i nie wiem, czy uda sie zaszpachlowac bez
    > sladu...

    W jaki sposób się uszkodził ?
    Przewiercony, uciety, uciekła koniec ?
    Pomóż nam sobie pomóc.
    Zaszpachlować oczywiście, że się da bez śladu, ale trzeba umieć.

  • 7. Data: 2011-01-16 21:19:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Jan 2011 22:13:48 +0100, Plumpi napisał(a):

    > W jaki sposób się uszkodził ?
    > Przewiercony, uciety, uciekła koniec ?
    > Pomóż nam sobie pomóc.
    > Zaszpachlować oczywiście, że się da bez śladu, ale trzeba umieć.

    Naprawde pytam teoretycznie :)

    Ale najczesniej zdarza sie pewnie przewiercenie....

    --
    Maciek

  • 8. Data: 2011-01-16 21:25:05
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-01-16 22:19, Maciek pisze:

    > Naprawde pytam teoretycznie :)
    >
    > Ale najczesniej zdarza sie pewnie przewiercenie....

    Jak przewiercony to zapewne kopnąć potrafi. Lepiej odłączyć od niego prąd.

    M.

  • 9. Data: 2011-01-16 21:30:30
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Olo napisał:

    > A co nie można go prać? ;)

    Ale w jakiej temperaturze ? Bo w 60 stopniach to się rozlatuje :(

    rafał

  • 10. Data: 2011-01-16 22:28:53
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 16 Sty, 19:36, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie marudz. Pytam teoretycznie, jakie rozwiazanie sie stosuje. Ja bym
    > wycial rowek, ale nie cwiczylem i nie wiem, czy uda sie zaszpachlowac bez
    > sladu...

    To plyta kg.. najprostszy z mozliwych material do "naprawy".
    Szpachlujesz gipsem szpachlowym (wypadaloby wtopic siatke w to
    miejsce), a po wyschnieciu - gladzia. Potem szlifowanko i gotowe.
    Jezeli nie pada na ta sciane swiatlo pod duzym katem to nic nie bedzie
    widac. Jezeli pada to masz z lekka mowiac przesrane ;) Mozna polozyc
    bez siatki (nic nie bedzie wystawac poza lico kartonu) i liczyc ze nie
    peknie :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.