  • 11. Data: 2011-01-17 07:53:32
    Temat: Re: Wymiana kabla pod plyta g-k
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Często mi się zdarza przeciągać różne kable pod gipsem. Jak jest klejony na
    placki to lepiej niż jak jest na konstrukcji. Wiercę otwory ~ fi 60 i
    rdzeniem od światłowodu przeciągam kabel między otworami. Bruzdy w gipsie
    jakoś nie widzę a tak otworki się szpachluje i jak to mówi mój kolega nie ma
    widać ;-)

    PC

  • 12. Data: 2011-01-17 08:24:30
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 16.01.2011 22:19, Maciek pisze:

    > Naprawde pytam teoretycznie :)
    >
    > Ale najczesniej zdarza sie pewnie przewiercenie....

    Jak przewiercony to znasz miejsce uszkodzenia.
    Wstawić dwie puszki, jedną tuż przed uszkodzeniem, drugą zaraz za
    uszkodzeniem założyć nowy odcinek miedzy puszkami, wszystko ładnie
    połączyć i zaszpachlować. Można dać też jedną większą puszkę i w niej
    połączyć.
    Jeżeli konieczna jest wymiana odcinka to zamiast cięcia i robienia
    bruzdy lepiej(o ile możliwe) zrobić otwornicą dziury co kawałek i
    przeciągnąć nowy przewód, stary w miarę możliwości usunąć co by się za x
    lat nie zastanawiać co autor miał na myśli i przypadkiem go nie
    podłączyć do prądu.

  • 13. Data: 2011-01-17 16:22:09
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    kabel między
    > otworami. Bruzdy w gipsie jakoś nie widzę a tak otworki się szpachluje i jak to
    Miałem podobnie: ustaliłem lokalizację placków i laparoskopowo przeciągnąłem ze
    2mb.Przy pomocy 3
    otworów.