    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Wyprosiłem panów "fachowców" i co dalej?
    Date: Fri, 23 Jan 2009 00:13:41 +0100

    Ekipa już dla mnie pracowała i byłem bardzo zadowolony.
    Teraz niestety chyba mieli "ciężkie dni".
    Łuk jajowaty, wylewka w ubikacji 1cm wyżej od łazienki, ściany
    pofałdowane. Poprawiali marudzili i efektu brak. W końcu miarka się
    przebrała i wyprosiłem ekipę.
    Wiem że do milimetra wszystkiego się nie uda zrobić ale nowi ludzie po
    prostu nie potrafili dorównać kolegom.
    Chciałbym się z nimi rozliczyć ale w kosztorysie podnieśli umówione
    wcześniej ceny (nawet o 50%) i umieścili pozycje tak jakbym musiał za
    wszystko zapłacić na wyjściowo, zgodnie z planem. Trzeba poprawiać
    gładzie, zrywać trochę glazury i terakoty, fugować (fugę źle położoną to
    chyba już przeboleję), kończyć elektrykę. Słowem kupa jeszcze roboty
    została.

    Czy wykonawca może tak poprostu sobie żądać zapłaty za nie wykonaną
    pracę jeśli zlecający się rozmyślił (takie odszkodowanie???)
    Oczywiście zamierzam negocjować ceny ale tu są pozycję do których się
    nawet nie dotknęli.
    Mam dokumentację fotograficzną i jak na razie wszystko stoi i czeka.

    Jak to w życiu, umowy brak są zapiski. 1/3 kasy dostali, jestem skłonny
    dać następną 1/3 i tyle.
    Czy dobrze rozumuję?

    zch