  • 21. Data: 2009-03-01 19:31:54
    Temat: Re: Wywaliłem kafelkarza na zbity pysk :-)
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > To ja jako pierwszy zapłaciłem za zniszczony materiał paragonami z
    > Castoramy.

    Skad ty u licha wiesz zes jako _pierwszy_ uzyl paragonu w rozliczeniu
    zaplaty za robote ? ;)

    Kane

  • 22. Data: 2009-03-01 19:34:36
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Adi7" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > LECZ SIĘ CZŁOWIEKU !!!!!
    > Adi
    no co ty a skąd on weżmie takiego fachowca co by go wyleczył??

  • 23. Data: 2009-03-01 19:41:11
    Od: "Adi7" <a...@g...com>

    > no co ty a skąd on weżmie takiego fachowca co by go wyleczył??

    racja :) oburzyłem się troszke bo sam jestem fachowcem i wykonuję różne
    prace u różnych inwestorów ale jakbym takiego trafił to bym powiesił :)

    Adi

  • 24. Data: 2009-03-01 19:50:39
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Skad ty u licha wiesz zes jako _pierwszy_ uzyl paragonu w rozliczeniu
    > zaplaty za robote ? ;)

    Tu musze wziac Kikiego w obrone. Nikt nie wie kto komu po raz pierwszy
    zaplacil paragonem, ale zdecydowanie Kiki jest grupowym pionierem tej formy
    opisywanej szeroko. To sa kultowe teksty lacznie z termowizja, ktorej
    jedynym autorem jest wlasnie Kiki. Tak wiec panowie nie wiem jak z prawami
    autorskimi. :-)

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2009-03-01 20:02:06
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Adi7" <a...@g...com> wrote in message

    > racja :) oburzyłem się troszke bo sam jestem fachowcem i wykonuję różne
    > prace u różnych inwestorów ale jakbym takiego trafił to bym powiesił :)

    Z wami trzeba stanowczo :-) Wy się nie znacie na robocie jaką wykonyjecie,
    nie znacie materiałów budowlanych, nie szkolicie się, nie podnosicie
    kwalifikacji. Jak coś robicie to tak samo od stu lat i tak samo fuszerujecie
    wszystkim :-)

  • 26. Data: 2009-03-01 20:10:12
    Od: "Adi7" <a...@g...com>

> [...]
    > nie znacie materiałów budowlanych, nie szkolicie się, nie podnosicie
    > kwalifikacji. Jak coś robicie to tak samo od stu lat i tak samo

    Jak głupi byłeś tak pozostaniesz ,pozostań przy swojej termowizji i
    paragonach i nie oceniaj innych czy sie rozwijają czy nie, a skoro sie ne
    znamy to po co nas zatrudniasz? sam sobie wykonaj wszystko zakichany
    amatorze
    Adi

  • 27. Data: 2009-03-01 20:25:45
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie znacie materiałów budowlanych, nie szkolicie się, nie podnosicie
    > kwalifikacji. Jak coś robicie to tak samo od stu lat i tak samo
    idac tokiem twego rozumowania opierajacym sie na uogólnianiu to:
    Z Tobą trzeba stanowczo :-) Nie znasz sie na robocie jaką wykonujesz,
    nie znasz materiałów stosowanych w twej pracy, nie szkolisz się, nie
    podnosisz
    kwalifikacji. Jak coś robisz to wciąż tak samo i tak samo fuszerujesz :-)
    pzdr

  • 28. Data: 2009-03-01 20:25:47
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Adi7" <a...@g...com> wrote in message

> [...]
    > paragonach i nie oceniaj innych czy sie rozwijają czy nie, a skoro sie ne
    > znamy to po co nas zatrudniasz? sam sobie wykonaj wszystko zakichany

    Zdenerwował się hehe :-)
    To typowe u nich jak wytyka się im błędy :-) mówią, że się nie znamy, że to
    tak ma być i na wszystkich budowach tak jest :-)
    LOL :-)
    Ale idzie znowu czas, że będziecie prosić o pracę :-)

  • 29. Data: 2009-03-01 20:29:28
    Od: "Adi7" <a...@g...com>

> [...]
    > to tak ma być i na wszystkich budowach tak jest :-)
    > LOL :-)
    > Ale idzie znowu czas, że będziecie prosić o pracę :-)

    Na szczęście takie pionki jak ty nie oceniają mojej pracy,
    i na twoje nie szczęscie ja sie o pracę nikogo prosić nie będę nigdy musiał
    bo normalni inwestorzy u których pracuję (czego o tobie powiedzieć nie
    można) doceniają moją pracę i polecają dalej co zawsze daje mi zapas pracy
    na rok do przodu, a ty nadal skupiaj się na termowizji i paragonach
    amatorczyku

  • 30. Data: 2009-03-01 20:35:24
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Adi7" <a...@g...com> wrote in message

> [...]
    > pracy na rok do przodu, a ty nadal skupiaj się na termowizji i paragonach

    On się naprawde zdenerwował ROTFL :-)
    Jak w poniedziałek z rańca (przed pracą) bedziesz wznosił toast to wznieś go
    żeby mi ściany popękały :-))))))))))))))))))))))))))