  • 51. Data: 2009-03-02 08:32:02
    Temat: Re: Wywaliłem kafelkarza na zbity pysk :-)
    Od: "Adi7" <a...@g...com>

    dzieki za opinie ale mało ona jest dla mnie znaczaca, dla ciebie moge byc
    partaczem , na szczescie dla innych nie, moje wypowiedzi moze i czasami sa
    chamskie, ale sa odpowiedzia na czyjes chamstwo czy widziales abym ja
    chamstwo zaczął? reasumując też tak jak ty liczę na to że partacze szybko
    odpadną i zostaną ci lepsi ,ja akurat nie martwie sie o brak pracy :)

    Adi

  • 52. Data: 2009-03-02 09:07:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> napisał w
    wiadomości news:gofs01$tqn$1@news.onet.pl...

    > chuja w kosmos wywalić... i chujki które nie mają w zwyczaju płacić

    Ja postronnie powiem, ze takimi wypowiedziami nie zyskujesz sobie sympatii.
    Mi jest wszystko jedno u kogo zarabiasz i co tam sobie o inwestorach
    myslisz, ale umknelo Ci najwyrazniej, ze w usenecie zwroty takie nie sa
    powszechne i w wiekszosci nie sa akceptowalne. To ze takimi wypowiedziami
    sam implementujesz sie w dosc szczegolne i powszechne grono tzw. fachowcow
    ktorych chyba niestety jak narazie wiekszosc to juz Twoj problem, ale ja
    wole zeby moje dzieci czytajac grupy nie mialy wrazenia ze to jezyk
    powszechny.

    Pozdro.. TK

  • 53. Data: 2009-03-02 09:13:40
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adi7" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > dzieki za opinie ale mało ona jest dla mnie znaczaca, dla ciebie moge byc
    > partaczem

    Nigdzie nie napisałem ze jesteś partaczem

    >, na szczescie dla innych nie

    A znasz partacza który sie przyzna ze jest partaczem?;)))

    > moje wypowiedzi moze i czasami sa chamskie, ale sa odpowiedzia na czyjes
    > chamstwo czy widziales abym ja chamstwo zaczął?

    To akurat marne tłumaczenie. Jak rozmowy w podobnym tonie jak na grupach
    prowadzisz z inwestorami to życze powodzenia

    > reasumując też tak jak ty liczę na to że partacze szybko odpadną i zostaną
    > ci lepsi ,ja akurat nie martwie sie o brak pracy :)

    Troche pokory też nie zaszkodzi, sytuacja w naszym dziwnym kraju zmienia się
    tak dynamicznie że niczego nie można być pewny. Uwierz mi z racji swojego
    zawodu znam conajmniej kilku co twierdzili tak jak Ty i byli pewni
    przyszłości a teraz majątek im komornik licytuje. Czego oczywiście Tobie nie
    życzę

    Ale zgadzamy się w jednym conajmniej- PARTACZE MUSZĄ ODPAŚĆ.
    Tylko komu bedziemy wtedy paragonami płacić.

    Krzysiek

  • 54. Data: 2009-03-02 09:20:38
    Od: "Adi7" <a...@g...com>

    > A znasz partacza który sie przyzna ze jest partaczem?;)))

    Ja potrafie się przyznać do błędu i nie mówię że nigdy ich nie robie bo to
    jest nie możliwe

    . Jak rozmowy w podobnym tonie jak na grupach
    > prowadzisz z inwestorami to życze powodzenia

    Zartujesz chyba :)

    nie wiem nie znam tej paktyki bo nigdy mi tak nikt nie zapłacił, swojej
    pracy się nie wstydze, zapraszam każdego kto ma chęć obejrzec to co robie,
    taki jest system moich kolejnych zleceń ktoś mnie poleca albo najpierw
    ogląda moją pracę i wtedy nikt nie musi narzekac ze ma partacza na budowie i
    musi płacić paragonami :)

    Adi

  • 55. Data: 2009-03-02 09:35:37
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > taki jest system moich kolejnych zleceń ktoś mnie poleca albo najpierw
    > ogląda moją pracę i wtedy nikt nie musi narzekac ze ma partacza na budowie

    Widzisz czyli mamy jakieś wspólne "zainteresowania"- bo ja w ten sposób
    własnie ekipy dobierałem, ogkladając co wcześniej zrobili.
    I paragonami jeszcze nie musiałem nikomu płacić.

    Krzysiek

  • 56. Data: 2009-03-02 10:40:05
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    No dzisiaj o 8 rano przyszli nowi. Miałem juz takich co sie przechwalali
    gdzie to nie robili ale ci robili w UK podobno i co to nie oni hehe. No ale
    pierwszy dzień i mają zapał do pracy. Od razu przystąpili do dzieła :-)
    Pozabezpieczali filią co trzeba, okleili, pozamiatali no jak każdy na
    początku.
    Dzwonili też następni i umówiłem się na spotkanie. Zobaczymy ile ci obecni
    popracują.

  • 57. Data: 2009-03-02 11:00:22
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    > Na szczęście takie pionki jak ty nie oceniają mojej pracy,
    > i na twoje nie szczęscie ja sie o pracę nikogo prosić nie będę nigdy
    > musiał bo normalni inwestorzy u których pracuję (czego o tobie powiedzieć
    > nie można) doceniają moją pracę i polecają dalej co zawsze daje mi zapas
    > pracy na rok do przodu, a ty nadal skupiaj się na termowizji i paragonach
    > amatorczyku

    Jestem pod koniec drugiej połowy budowy i moge sobie dac palec
    przytłuc młotkiem że z wszystkich fachowców którzy u mnie robili żaden nie
    przeczytał od skończenia szkoły żadnej książki ani instrukcji dotyczacej
    wykonywanego zawodu.

    Decter

  • 58. Data: 2009-03-02 11:33:44
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Decter" <decter(wytnij)@op.pl> wrote in message

> [...]
    > przeczytał od skończenia szkoły żadnej książki ani instrukcji dotyczacej

    Od szkoły podstawowej chyba :-) hehehehe :-) Ja nie sądzę, że oni ukończyli
    jakiekolwiek szkoły. Wszystko im jedno co z czym mieszają ile wlewają czego
    do czego. Właściwie to nawet facetowi "na betoniarce" wisi ile wsypie
    cementu ic zy mu sie chce podnieść worek czy nie.
    W ogóle zero zaufania.

  • 59. Data: 2009-03-02 12:01:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Decter" <decter(wytnij)@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przeczytał od skończenia szkoły żadnej książki ani instrukcji dotyczacej

    Jeden koles wprost sie ze mna spieral, ze "nigdy nie robi sie wg
    technologii", myslalem, ze sie zakulam (na podlodze) na smierc.

  • 60. Data: 2009-03-02 13:53:40
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    Słucahjcie słuchajcie uprzejmie donoszę, że dzwonią fachowcy jak najęci z
    tych karteczek do oddzierania co je rozwiesiłem w sklepikach. Jedni już
    pracują - wrócili od Królowej Brytyjskiej a dzwonią następni i sie
    prześcigają w tym gdzie robili. Może trafi się taki co robił owalny gabinet
    dla Obamy hehe - serio jest kupa śmiechu.
    Urządzę przetarg na następne roboty.