  • Data: 2009-05-31 09:46:44
    Temat: Zabudowa kuchni - montaż mebli kuchennych
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Czy ktoś z Was samodzielnie motował meble kuchenne? Czy jest to trudna
    sprawa, dla kogoś bez doświadczenia?

    Zamówiłem właśnie kuchnię w salonie, ale za montaż wołają sobie 13% wartości
    kuchni, co u mnie wychodzi prawie 2 tysiące złotych. Doszedłem do wniosku,
    że 2 tysiące za jeden dzień roboty, to zdecydowanie za dużo, więc mam zamiar
    kuchnię zmontować sam...

    O ile ze zwykłymi szafkami myślę, że nie będzie kłopotu, o tyle, nie wiem,
    czy równie prosta sprawa jest przy montażu np. lodówki w zabudowie,
    zmywarki, piekarnika, itp.? No i oczywiście montaż blatu... Blat będzie na
    wymiar, ale czy samo wycięcie w nim otworów pod zlewozmywak i płytę
    idukcyjną nie będzie jakimś dużym problemem?

    Większość prac wykończeniowych w domu zrobiłem sam, więc roboty się nie boję
    ;) Ale czy do tego nie trzeba jakichś specjalnych umiejętności?

    Pozdrawiam,
    MW