  • 1. Data: 2011-03-26 20:39:41
    Temat: Zamiast Betoksonu
    Od: "zbyszu" <z...@o...pl>

    Witam Grupę. Z tego, co wiem został wycofany. Czy istnieje coś zamiennego?
    Pozdr...
    Zbychu

    5987 (20110326) __________

  • 2. Data: 2011-03-28 18:30:39
    Temat: Re: Zamiast Betoksonu
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "zbyszu" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    Czy istnieje coś zamiennego?

    Owszem. Pszczoły.
    Pozdrawiam starozakonnie
    skryba

  • 3. Data: 2011-03-29 09:06:15
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    skryba ogrodowy nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Owszem. Pszczoły.

    szczególnie w szklarni/inspekcie :/
    http://www.gardencity.pl/srodki_ochrony_roslin/betok
    son_super_025sl_50ml
    jeszcze mają.
    Przem

  • 4. Data: 2011-03-29 09:57:26
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "zbyszu" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Witam Grupę. Z tego, co wiem został wycofany. Czy istnieje coś
    > zamiennego?
    Hejka. Zbychu, już w roku 1987 odkryto, ze wykorzystanie trzmieli do
    zapylania pomidorów moze stanowic doskonala alternatywe do zapylania za
    pomoca innych, niezwykle pracochlonnych metod.
    Pozdrawiam nieodkrywczo Ja...cki

  • 5. Data: 2011-03-29 09:58:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Przemek" <r...@o...pl> writes:

    > szczególnie w szklarni/inspekcie :/

    Owszem, w szklarni, ale trzmiele.

    > http://www.gardencity.pl/srodki_ochrony_roslin/betok
    son_super_025sl_50ml
    > jeszcze mają.

    Cena 0.00 zl. Chyba nie mają...

    MJ

  • 6. Data: 2011-03-29 20:36:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 11:57:26 +0200, Dirko napisał(a):

    > Hejka. Zbychu, już w roku 1987 odkryto, ze wykorzystanie trzmieli do
    > zapylania pomidorów moze stanowic doskonala alternatywe do zapylania za
    > pomoca innych, niezwykle pracochlonnych metod.

    POmidory można zapylać pędzelkiem. U mnie w tunelu foliowym jednak trzmiele
    świetnie się z tego zadania wywiązują, do tego stopnia, że posiadane dawno
    temu kilka lat z rzędu pomidory wielkie, pomarańczowe, kupione "na murku"
    na nasiona, wyrodziły się po 3-4 latach zupełnie.

  • 7. Data: 2011-03-30 09:00:25
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Michal Jankowski nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Cena 0.00 zl. Chyba nie mają...

    Patrzyłem na dostępność w magazynie, było mało, ale niby było.
    Przem

  • 8. Data: 2011-03-30 20:49:38
    Temat: Re: Zamiast Betoksonu - dzięki
    Od: "zbyszu" <z...@o...pl>

    Co mogę powiedzieć? Trzmiele znam. Betoksonu nie chcę kupić. Przemek,
    dzięki.
    Nikt nie podał zamiennika. Ikselka potraktował(ła) mnie spoko.
    Pozdrawiam grupę.
    zbyszu

    6001 (20110330) __________