  • 1. Data: 2010-07-24 05:46:35
    Temat: Zapowiada sie podwyzka cen gazu
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    http://biznes.onet.pl/szykuje-sie-kolejna-podwyzka-c
    en-gazu,18567,3333569,1,prasa-detal

    Załączam kondolencje dla ogrzewających domy i mieszkania gazem.

    pozdr.
    robercik-us

  • 2. Data: 2010-07-24 16:35:16
    Temat: Re: Zapowiada sie podwyzka cen gazu
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    J_K_K pisze:

    > A ja dla Ciebie.
    > Zaraz reszta pójdzie w górę.

    Wiesz co...
    Nie rozumiem po co ta ironia... nie wiesz przecież czym ogrzewam, a ten
    Twój ton może świadczyć jedynie o jakichś kompleksach...

    pozdr.
    robercik-us

  • 3. Data: 2010-07-24 17:02:37
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    J_K_K pisze:

    > Twoje za to, to były szczere kondolencje ;-) ?

    Tak. Jak najszczersze...

  • 4. Data: 2010-07-26 18:26:24
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

> [...]
    en-gazu,18567,3333569,1,prasa-detal

    > Załączam kondolencje dla ogrzewających domy i mieszkania gazem.

    Bardzo dziekuję.
    I pytanie z gatunku zgryźliwych: o ile wzrosła cena drewna opałowego w ciągu
    ostatnich 2 lat?
    O ile wzrósł prąd? O ile węgiel?
    O ile pamiętam to wszystkie nośniki energii drożeją, proporcje są w miarę
    jednakowe (małe wahania)
    No (nie zaczyna się tak zdania) ale ja nie załączam kondolencji
    Pozdrófka
    CEzarys

  • 5. Data: 2010-07-27 07:15:27
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "cezarys" <c...@X...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jednakowe (małe wahania)
    > No (nie zaczyna się tak zdania) ale ja nie załączam kondolencji

    Wszyscy wiedzą że sam grzeję gazem i zażarcie udowadniałem że jest to dla
    mnie opłacalne dlatego ponieważ udało mi się znaleźć w taryfie W2 gdzie
    koszty stałe są niemal 3x niższe niż w W3. Jak narazie u mnie jeszcze jest
    to najtansze rozwiązanie a powoli rewiduję swoje poglądy. Z tego co widzę,
    ile wzrosły wydatki na przyłącza i instalacje gazowe
    oraz fakt że najczęściej grzejący dom gazem znajdują się w taryfie W3
    zaczynam stwierdzać że gaziarze chyba chcą się pozbyć dość sporej rzeczy
    obecnych klientów jak i potencjalnych przyszłych klientów. W taryfie W3
    same koszty stałe to około 66zł miesięcznie. Bardzo poważnie układam już w
    głowie scenariusze co i jak zrobić w przyszłości aby rozstać się z
    monopolistą gazowym szukającym frajerów.

    Marek

  • 6. Data: 2010-07-27 21:09:53
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

> [...]
    > głowie scenariusze co i jak zrobić w przyszłości aby rozstać się z
    > monopolistą gazowym szukającym frajerów.

    Zawsze mozesz sobie zawalic super duper kociol na ekogroszek i naginac z
    worami na plecach kupionymi po osiemset pare za tone. :-)

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2010-07-28 08:08:56
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości

    > Zawsze mozesz sobie zawalic super duper kociol na ekogroszek i naginac z
    > worami na plecach kupionymi po osiemset pare za tone. :-)

    Nie... nie myślę o węglu. Węgiel to brudny i kłopotliwy przeżytek. Mam w
    głowie wytwornicę wodorotlenku a ten byłby spalany w zwykłym silniku
    spalinowym napędzającym agregat pradotwórczy. Ciepło z silnika oddawać do
    domu a prąd dostarczać do domu oraz do wytwornicy, tak więc do rozruchu
    silnika prąd tylko na starcie potrzebny albo rozruch na benzynie lub z butli
    z LPG. Do wytwornicy podawana świeża dawka mieszanki wody z... w każdym
    razie 100kg tego "z..." kosztuje 50zł i wystarcza na rok.
    Kolega zademonstrował mi taką zrobioną wytwornicę która wytwarza tyle
    wodorotlenku z 12V przy 30A że wystarcza na to aby palnikiem acetelynowym
    przeciąć blachę stalową grubości 1cm. Moc pobierana z prądu jak widzisz
    12x30A=360W a moc płomienia palnika to ponad 5kW.

    Marek

  • 8. Data: 2010-07-28 08:59:35
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > wodorotlenku

    Miało być wodorotlenu.

    Marek

  • 9. Data: 2010-07-28 18:42:38
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości

    > Miało być wodorotlenu.

    Bardzo mnie zaciekawiles tym "czyms". Napisz cos wiecej jak mozesz.
    Dom ogrzewany bylby pradem? Obawiam sie, ze jeden silnik to troche malo jak
    na pare lat. 180 dni sezonu grzewczego to pare motogodzin sie zbierze. Z
    drugiej strony W zeszlym miesiacu dostalem fuckture z PGNiG na kwote ok.
    130zl/2miesiace. Co ciekawe zuzycie gazu w tym okresie 0m^3. Biorac pod
    uwage, ze gazociag finansowalismy sami, instalacje od skrzynki do kotla
    finansowalem sam to zupelnie nie rozumiem skad ta gotowosc, abonament i co
    tam jeszcze stalego, skoro ich jest tylko reduktor i gazomierz. A tak
    zupelnie na boku, zuzycie 0m^3 GZ/2 miesiace pokazuje, ze solary zupelnie
    sie nie oplacaja jak to co niektorzy opwiadaja. Dzis jest trzeci dzien kiedy
    wlaczylem kociol od czasu zerowego zuzycia gazu.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2010-07-28 21:10:23
    Od: enemyunknown <f...@b...com>

    On 28 Lip, 10:59, "marko1a" <m...@l...de> wrote:
    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w
    wiadomościnews:4c4fe59a$0$17093$65785112@news.neostr
    ada.pl...

    > Miało być wodorotlenu.

    jakiego znowu wodorotlenu?? wodorotlenek to woda. a może tobie o wodór
    chodziło?