    From: usrobo <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Zawór na obwodzie podłogówki
    Date: Sun, 11 Jan 2009 11:13:32 +0100

    W związku z tym iż musiałem wygasić kominek,
    przełączyłem sie na gaz.
    Dawno tego nie odpalałem i zauważylem ze 1 obwód jest zimny.

    Obok pieca mam zawór termostatyczny który wpuszcza ciepla wode do obiegu
    podłogówki, następnie pompa, woda wraca z obiiegu i mam zawór który dość
    cięzko chodzi i prawdopodobnie przeznaczony jest do tego zaby czesc wody
    wracala do podolgowki a czesc do pieca.

    Proszę o opinie jak ten zawór ustawić? czy zakręcić go zeby cała woda
    wracala do pieca czy odkręcić zeby część wrocila do podlogówki?

    michal