  • Data: 2011-05-03 12:52:39
    Temat: Zmiana miejscami okien dachowych
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Developer nie uwględnił mi zmiany w projekcie i mam w pokoju okno
    łazienkowe a w łazience pokojowe (jedno drewniane, drugie plastikowe).
    Jeszcze nie kupiłem i mogę "wydziwiać" przed zakupem.

    Okna sa takiego typu:

    http://www.fakro.pl/okna_dachowe/obrotowe/fts.php

    Nie wiem jak się je montuje, nie byłem przy tym.

    Zanim developer zasugeruje mi "zamiana tych okien to pikuś" chciałbym
    zapytać czy ktos może mi powiedzieć czy aby na pewno po takiej zamianie
    okna zachowają szczelność, np. jakaś obudowa nie jest możliwa do
    wykorzystania a jak się mimo wszystko wykorzysta to będą później
    przeciekać itd. Więc pytanie brzmi: czy okna tego typu można spokojnie
    zamienić miejscami czy tez raczej wymaga to zakupu ponownie osprzetu i
    mocowań? W instrukcji jest kilka rysunków pokazujacych wbijanie
    wkrętow/gwoździ i walenie młotkiem ;)