  • 21. Data: 2020-06-14 22:45:41
    Temat: Re: Zmiękczaczwody
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Też mam zabudowaną. Nie ma żadnego problemu z kostkami. Producenci
    > wszytko przewidzieli.

    Nie wiem jak ty masz zabudowany ale u mnie nie było żadnego dostępu. Dosłownie
    zabudowany.
    K.

  • 22. Data: 2020-06-15 00:39:46
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-06-14 o 22:45, Kadar pisze:

    > Nie wiem jak ty masz zabudowany ale u mnie nie było żadnego dostępu. Dosłownie
    zabudowany.
    > K.

    Ale jakiś przycisk od spłuczki chyba masz? Pod tym przyciskiem szukaj
    specjalnej szczeliny / otworu / kanału na kostkę.

    --
    MN

  • 23. Data: 2020-06-15 09:27:50
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Ale jakiś przycisk od spłuczki chyba masz? Pod tym przyciskiem szukaj
    > specjalnej szczeliny / otworu / kanału na kostkę.

    Miałem ale wolałem tego nie demontować bo jak się rozkalibruje to później bałem się,
    że będzie wszystko rozpadało się. Teraz nie mam. Tu wszystkie sedesy to tzw.
    kompakty. Nie mam pojęcia dlaczego. Jedyne jakie spotkałem w zabudowie to w centrach
    handlowych i supermarketach. W żadnym domu nie widział w zabudowie. No, ale nie byłem
    w każdym domu to też coś zmienia. Mówię, jak do tej pory.
    K.