  • 51. Data: 2010-08-27 10:31:53
    Temat: Re: Zmywarka - do jakiej wody podł?czyć?
    Od: mk <d...@t...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > W którym to wymienniku - jak i w rurach - mnożą się bakterie.
    To samo powiedzieć o zmywarce-jest miejscem, gdzie mnożą się bakterie,
    które można zlikwidować przez odpowiednią temperaturę lub chemiczny
    środek dezynfekcyjny.

  • 52. Data: 2010-08-27 10:54:48
    Temat: Re: Zmywarka - do jakiej wody podłączyć?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ale dwie godziny razem z denatem czy same ubrania :P ???

    No co Ty? Denata po kawałku do zlewu, a tam rozdrabniacz robi resztę.
    ;-)
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 53. Data: 2010-08-27 12:56:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Aug 2010 09:11:15 +0200, Kris napisał(a):

    > To fakt.
    > Chociaż ja mam Elektroluxa 65040 który tez suszy kondensacyjnie a producent
    > zezwal na na podłaczenie do ciepłej wody
    > I tak podłączyłem i działa ok

    U mnie Siemens - to samo.

  • 54. Data: 2010-08-27 15:25:23
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Strachu S. wrote:

    > Nie wiem jak jest teraz ze zmywarkami czy pralkami, ale pamietam, ze byly
    > kiedys w ofercie Polaru pralki z podlaczeniem jednoczesnie pod ciepla i
    > zimna wode.
    > To byl rok 1998.

    Mam taką. Działa do dziś.
    J.

  • 55. Data: 2010-08-27 15:28:36
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Strachu S. wrote:

    > Ale jesli zaladunek to naprawde welna, lub rzeczy wymagajace tak niskiej
    > temperatury? - rzeczy te mozemy zniszczyc zbyt goraca woda.

    Wtedy przyciskasz przycisk i odcinasz dopływ gorącej wody.

    > Drugi problem to jak w przypadku czas prania - jesli program jest konczony
    > nie "po czasie" ale "po osiagnieciu zadanej temp" to pralka bedzie skracac
    > cykl prania, enzymy proszku nie zdaza zadzialac, i mamy pranie brudne.

    Cykl jest skracany, ale jeszcze nie zdarzyło mi sie wyciągnąć brudnego
    prania.
    J.

  • 56. Data: 2010-08-27 23:25:30
    Od: Leszek <l...@g...com>

    On 26 Sie, 09:34, "Strachu s." <s...@o...pl> wrote:

    > Rdza u mnie zawsze jest po przerwach dluzszych w dostawie wody - zarowno w
    > rurach z zimna jak i ciepla woda.

    > Na czym polega samooczyszczanie sie?
    >
    > strachu S.
    >
    > --

    Samoczyszczący filtr???

    hmm ciekawe tylko jak to samoczyszczenie wygląda w przypadku filtra
    wody

  • 57. Data: 2010-08-28 02:30:17
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    b.googlegroups.com...

    http://www.filtrywody.wroclaw.pl/filtry_eco.html

  • 58. Data: 2010-08-28 11:32:12
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Stać ją na kolektory, a pierze w misce... hue hue

    Dlatego ją stać na kolektory. Proste no nie?

    --
    Irokez

  • 59. Data: 2010-08-28 12:26:13
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    > Dlatego jš stać na kolektory. Proste no nie?

    Ale nie stac na podpaski, skoro musi te gacie kwria zbrukane namaczac.

    Strachu S.

  • 60. Data: 2010-08-28 14:45:33
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Strachu S." <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale nie stac na podpaski, skoro musi te gacie kwria zbrukane namaczac.

    Jeszcze te parę miesięcy do menopauzy jakoś da radę, z Panslavisty pomocą.