  • 1. Data: 2010-07-17 12:57:40
    Temat: Zmywarka electrolux 65040x
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    http://www.ceneo.pl/2545514
    Co sądzicie o tej zmywarce?
    Może ktos ma uzytkuje i podzieli sie ze mna swoimi spostrzeżeniami
    Cena ok 1200-1300zł w sieci w "normalnych" sklepach ok1500zł

    Kris

  • 2. Data: 2010-07-21 13:23:15
    Temat: Re: Zmywarka electrolux 65040x
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Kris" <k...@w...pl> napisał(a):

    >http://www.ceneo.pl/2545514
    >Co sądzicie o tej zmywarce?
    >Może ktos ma uzytkuje i podzieli sie ze mna swoimi spostrzeżeniami
    >Cena ok 1200-1300zł w sieci w "normalnych" sklepach ok1500zł

    Firma do mnie nie przemawia. W zmywarkach wole Bosha/Whirpoola
    (uzywalem Whirspoola, uzywam Bosha)

  • 3. Data: 2010-07-21 13:46:20
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Firma do mnie nie przemawia. W zmywarkach wole Bosha/Whirpoola
    > (uzywalem Whirspoola, uzywam Bosha)

    Dzięki za opinie. Ja z kolei uważam że w dzisiejszych czasach Firma nie ma
    znaczenia. Czy Bosh czy Elekcrolux to i tak pewnie robione w jednej fabryce
    żółtymi rękoma.
    Zreszta własnie przed chwilą kliknełem "kupuj", cena z kosztami przesyłki
    1330zł w tym 5cio letnia gwarancja.
    Kupowałem na Magicznaplaneta.pl

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-07-22 12:04:01
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >żółtymi rękoma.
    >Zreszta własnie przed chwilą kliknełem "kupuj", cena z kosztami przesyłki

    roznice sa
    co do zoltych rak to powtarzasz troche stereotyp
    jest cos takiego jak kontrola jakosci - a rozne firmy maja ja rozna,
    niezaleznei czy robisz w chinach czy meksyku

  • 5. Data: 2010-07-23 08:00:22
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    > roznice sa
    > co do zoltych rak to powtarzasz troche stereotyp
    > jest cos takiego jak kontrola jakosci - a rozne firmy maja ja rozna,
    > niezaleznei czy robisz w chinach czy meksyku

    Niestety- kontrola jakości często nie odrzuca (śmieć) produktów, tylko
    klasyfikuje je na rynki drugiej kategorii. A potem my się dziwimy, że ten
    sam produkt kupiony u nas i przywieziony zza zachodniej granicy- to
    jakościowo 2 różne rzeczy

    --
    Prawda, Prostota, Miłość

    Chiron

  • 6. Data: 2010-08-09 07:23:12
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Chiron" <c...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    >klasyfikuje je na rynki drugiej kategorii. A potem my się dziwimy, że ten
    >sam produkt kupiony u nas i przywieziony zza zachodniej granicy- to

    owszem
    do polski trafia wszystko drugiej kategorii - od paliwa zaczynajac
    na proszkach konczac. niby tu i tu ta sama nazwa firmy - ale
    jakosc produktu inna. sprawdzone organoleptycznie w wielu tematach