  • 1. Data: 2010-07-17 11:39:59
    Temat: Wiertaro-wkrętarka, ale sieciowa. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Szukam narzędzia. Wybór jak wiadomo taki że oczopląsu można dostać.
    Mam parę typów, ale żaden nie spełnia wszystkich wymagań...
    Nie są one chyba strasznie wygórowane - otóż chodzi o wiertarko-wkrętarkę
    sieciową, czyli ma mieć normalny uchwyt wiertarski automatyczny, a nie
    gniazdo na bity. Ma być możliwie niewielka, najlepiej żeby miała uchwyt
    umieszczony centralnie, a nie na końcu jak typowa wiertarka, mocą porażać
    nie musi, ale powinna bezproblemowo radzić sobie z drewnowkrętami 5x100
    aplikowanymi bez nawiercania. Powinna mieć max. obroty powyżej 1200/min,
    oraz płynną regulację momentu obrotowego (niezbyt często jest to w typowych
    wiertarkach, ale bywa), oraz - tu najgorsza rzecz, czyli hamulec wybiegowy.
    Chodzi o to by wrzeciono zatrzymywało się w miejscu w momencie puszczenia
    wyłącznika.
    Do tej pory w sprzętach sieciowych jeszcze tego nie spotkałem, tylko w
    akumulatorówkach, ale może nie dość dokładnie szukałem...

    Słyszał ktoś może o takim dziwie? Typ, producent, cokolwiek?

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 2. Data: 2010-07-17 21:56:49
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Słyszał ktoś może o takim dziwie? Typ, producent, cokolwiek?

    Niedawno używałem jakiejś nowej Celmy w kształcie T i zrobiła na mnie
    conajmniej bardzo dobre wrażenie.
    Mała, lekka, mocna, poręczna, wyważona, obsługa wszystkich przycisków jedną
    ręką - tylko nie pamiętam jak z hamulcem.

  • 3. Data: 2010-07-18 16:21:44
    Od: "Lato" <n...@w...pl>

    > Słyszał ktoś może o takim dziwie? Typ, producent, cokolwiek?

    raczej nie ma ale ja bym spróbował dorobić zasilacz do wkrętarki
    akumulatorowej, duże trafo dające z 15A kosztuje 60zł

  • 4. Data: 2010-07-18 18:40:02
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Moja wkrętarka "marki" Eurotec za 60 zł z bazaru spełnia wszystkie w/w
    wymagania z wyjątkiem hamulca wybiegowego. Jak dotąd przykęrcałem nią
    sztachety do płotu ok 1000 szt. i wierciłem otwory fi 6 w słupkach (tu
    słabo, ale można wytrzymać) do tego różne drobne prace. Mam ją ponad rok.
    Jacek