  • 1. Data: 2010-03-21 10:05:25
    Temat: zmywarka
    Od: "alina" <a...@o...eu>

    Witam!Poradźcie jaka jest najlepsza zmywarka?Chcękupić już teraz

  • 2. Data: 2010-03-21 11:27:42
    Temat: Re: zmywarka
    Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl>

    alina wysmarował/a:

    > Witam!Poradźcie jaka jest najlepsza zmywarka?Chcękupić już teraz

    Na pewno ta będzie dobra :> http://www.skapiec.pl/site/cat/300/comp/129480

    Kobieto, oczekujesz pomocy, to zdobądź się chociaż na określenie
    warunków rozmiarowych, do zabudowy czy nie oraz zakres cenowy.

    --
    pzdr,
    Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

  • 3. Data: 2010-03-21 14:11:35
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Tomasz Jabłczyński" <j...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Kobieto, oczekujesz pomocy, to zdobądź się chociaż na określenie
    > warunków rozmiarowych, do zabudowy czy nie oraz zakres cenowy.

    A właściwie to tak naprawdę- czym się różni taka zmywarka za 6000 od takiej
    za 2000zł? Powaga- nie wiem?

    --
    Serdecznie pozdrawiam

    Chiron

    Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie
    siebie
    Leopold Staff

  • 4. Data: 2010-03-21 16:23:20
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Chiron <e...@o...eu> wrote:

    > A właściwie to tak naprawdę- czym się różni taka zmywarka za 6000
    > od
    > takiej za 2000zł? Powaga- nie wiem?

    Ceną się różni, ceną. A cena to prestiż ;-> Oprowadzając potem gości
    po nowourządzonym domu możesz rzucić mimochodem, że wykończenie i
    wyposażenie domu to worek bez dna, sama kuchnia cię prawie sto
    tysięcy kosztowała, zobaczysz, jak od razu twoja pozycja w grupie
    skoczy ;-)
    Co z tego, że ta zmywarka funkcjonalnie potrafi dokładnie to samoo,
    co ta 3x tańsza, byle samsungiem za 2000 nie zaszpanujesz tak jak
    tą. A to nie ma ceny...

    J.

  • 5. Data: 2010-03-21 17:25:14
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2010-03-21 11:05, niebożę alina wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
    > Witam!Poradźcie jaka jest najlepsza zmywarka?Chcękupić już teraz

    Ta jest niezła:
    http://www.dziennik.pl/files/archive/00171/normal_sh
    utterstock_171111l.jpg

    Qra

  • 6. Data: 2010-03-21 17:36:18
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
    > Dnia 2010-03-21 11:05, niebożę alina wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> [...]

    Obietnica do pokrywania?

  • 7. Data: 2010-03-21 20:25:19
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

> [...]
    > 3x tańsza, byle samsungiem za 2000 nie zaszpanujesz tak jak tą. A to nie

    Tak też myślałem:-)

  • 8. Data: 2010-03-21 20:27:08
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    > Dnia 2010-03-21 11:05, niebożę alina wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> [...]

    Noooooooo, a cena?
    3-)

  • 9. Data: 2010-03-21 23:25:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jarek P. wrote:

> [...]
    > Co z tego, że ta zmywarka funkcjonalnie potrafi dokładnie to samoo,
    > co ta 3x tańsza, byle samsungiem za 2000 nie zaszpanujesz tak jak

    to mój bosch za 1.5 to już kompletne dno

  • 10. Data: 2010-03-22 00:11:56
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 21:25:19 +0100, Chiron napisał(a):

    > Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tak też myślałem:-)

    Mimo wszystko wolałabym Miele - za trwałość i niezawodność. No ale ceny są
    powalające, fakt. Tyle, że akurat tutaj wiem, dlaczego.
    --

    Ikselka.