  • 11. Data: 2021-09-27 22:32:54
    Temat: Re: Znowu napisali że podatku katastralnego nie będzie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 27 września 2021 o 21:48:42 UTC+2 Marcin N napisał(a):
> [...]
    kończy bańka bo jakoś tak z rok temu w wyniku skutków ubocznych covida i celowych
    działań wladzy nieruchomości zaczęły na poważnie drożeć. Dzisiaj kolejny artykuł że
    ci co mieli zarobić już zarobili i teraz idzie jak to ujęli dojenie leszczy.
    > Tylko się cieszyć. Oby leszcze to przeczytały.
    > Oczywiście po pierwsze "leszcz to nie ja, to sąsiad", po drugie -
    > eksperci zwykle przedwcześnie wróżą koniec trendu i wskazują, że rynek
    > jest przegrzany. Mi też wygląda na to, że jest, ale nie zapominajmy, że
    > powinien być "skrajnie przewartościowany".
    >
    > --
    > MN
    Żebyś wiedział że ci co nie ulegli psychologii tłumu powinni się cieszyć. Odpływ
    dużej ilości pieniędzy nie będzie powodował niekontrolowanych wzrostow cen dóbr
    konsumpcyjnych. Pieniądze są takim samym towarem jak ziemniaki. Jeśli w wyniku
    odpływu z rynku pieniędzy bo będą nimi płacone raty zrobi się ich na rynku za mało to
    sprzedawcy ziemniaków, cebuli, samochodów, mieszkań zaczną utrzymywać klientów
    obniżając ceny albo ich nie podnosząc. Uruchomienie budownictwa to była pokerowa
    zagrywka rządu. Rząd zdobył pełną kontrolę nad inflacją na kilkadziesiąt lat.

  • 12. Data: 2021-09-28 07:29:30
    Od: Runt <n...@e...prv>

> [...]
    zagrywka rządu. Rząd zdobył pełną kontrolę nad inflacją na kilkadziesiąt lat.

    Buuhahhahahahahhahahahahahhahaaaaaa!

    "inflacja jest dobra dla emerytów!" - (c) kogutek

    --
    Runt

    * - "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 13. Data: 2021-09-28 08:29:52
    Od: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 27 września 2021 o 14:39:44 UTC-5 Marcin N napisał(a):
    > (...)
    >
    > Bla, bla, bla... Prawisz komunały. Powtarzam, nie ma modeli
    > ekonomicznych szczytu hossy. Oczywiście poza Twoimi. Dawno dostałeś tę
    > nagrodę Nobla z ekonomii?

    Napisalem ze sie na to nie zanosi.
    Przewiduje ze w ciagu roku nie bedzie zmiany o ile nie wywali cos podobnego jak
    wirus.
    Za rok sie rpzypomnij. Napisze ci gdzie wyslac laurke.

    > Terefere. Guzik uzbierałeś. Zadłużyłeś się tak bardzo, że nigdy tego nie
    > spłacisz. Do niedawna do śmierci musiałeś być biedakiem. Teraz państwo
    > daje ci drugą szansę. Możesz to obśmiewać i płacić do śmierci za skutki
    > swojej nieudolności.
    >
    > Z drugiej strony bardzo to dziwne, że po Noblu z ekonomii nie potrafisz
    > docenić tej upadłości konsumenckiej.

    Widze ze sila argumantu u ciebie jak niagara.
    No nic. Pofandzoliles, dostales konkrety i teraz zamiast podyskutowac to piszesz
    farmazony.

  • 14. Data: 2021-09-28 08:46:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 28.09.2021 o 08:29, ptoki pisze:
    > Przewiduje ze w ciagu roku nie bedzie zmiany o ile nie wywali cos podobnego jak
    wirus.
    > Za rok sie rpzypomnij. Napisze ci gdzie wyslac laurke.

    I dalej wróżysz...
    Zawodowy spekulant, nie wróży, on reaguje.

    Zawodowy analityk - analizuje.

    Zawodowy wróżbita giełdowy - wróży na potęgę, bo na ogół nie trafia, ale
    gdy w końcu trafi... no to obnosi się z tym wszędzie.

    --
    MN