  • 1. Data: 2010-08-19 11:33:01
    Temat: Zużycie gazu: gotowanie, podgrzewanie wody
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    Chciałbym poznać Wasze zużycie gazu uwzględniając tylko gotowanie i
    podgrzewanie wody.
    U mnie dla 3-osobowej rodziny wychodzi ok. 1,5m3 / dzień.
    Dopiero co wymieniłem termę na podgrzewacz gazowy z nierdzewki Termica,
    dlatego szukam jakiegoś punktu odniesienia.

  • 2. Data: 2010-08-19 14:03:21
    Temat: Re: Zużycie gazu: gotowanie, podgrzewanie wody
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dopiero co wymieniłem termę na podgrzewacz gazowy z nierdzewki Termica,
    > dlatego szukam jakiegoś punktu odniesienia.

    Jak mieszkałem w mieszkaniu i gaz wykorzystywałem do gotowania i
    podgrzewania wody to wychodziło ok 80zł dla 3 osobowej rodziny(dwa lata
    temu). Teraz mam tam lokatorów i płaca ok 100-110zł miesiecznie.

    Krzysiek