  • 1. Data: 2010-08-20 10:23:34
    Temat: zawór
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    Witam,
    potrzebuję takie cudo:
    http://www.instaldom.pl/images/kategorie/zawory_aut/
    zt3/ttzt3b/1.jpg

    w ww sklepie kosztuje 140 zł. A nie mogę znaleźć nigdzie indziej
    tańszego modelu. Nie musi być biały, pozłacany itp. ma być jak
    najtaniej. Możecie coś polecić?

    Łukasz

  • 2. Data: 2010-08-20 12:10:49
    Temat: Re: zawór
    Od: "TomT" <tom@wywal_to_simona.pl>

    Użytkownik "ŁR" <l...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > modelu. Nie musi być biały, pozłacany itp. ma być jak najtaniej. Możecie

    Podobne zawory, tylko nie białe a metalowe, widziałem w Leroy Merlin po ok
    40 parę zł.
    Zwróć uwagę, że one są prawe i lewe.

    TomT

  • 3. Data: 2010-08-20 13:31:38
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    > Podobne zawory, tylko nie białe a metalowe, widziałem w Leroy Merlin po
    > ok 40 parę zł.
    > Zwróć uwagę, że one są prawe i lewe.

    Ja akurat potrzebuję lewy. W supermarketach widziałem podobne tylko że
    były proste a nie kątowe. Ale podjadę i zobaczę.