    Date: Fri, 31 May 2013 22:46:24 +0200
    From: johnny <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Żyjątka w donicach - czym...

    W dniu 2013-05-31 15:57, Trybun pisze:

    > Może prądem? Jeżeli jeszcze masz jeszcze te cytrusy nieposadzone to
    > spróbuj wetknąć do donicy metalowy pręt, do pręta kabel, a kabel do +sa
    > w kontakcie, TYLKO do plusa!! Najlepiej operację przeprowadzić w
    > gumowych rękawicach.

    To wszystko półśrodki! Jak już upierasz się przy tym prundzie to jednak
    ja optowałbym za siłą. Te 220 to może jedynie te krocionogi mile
    połechtać po stopach. 380Voltów brzmi lepiej. No i te rękawice psują
    image twardziela. Jeśli jednak i to nie dałoby rady stonogom to zawsze
    pozostaje sarin, gaz musztardowy, a w ostateczności można rozdupcyć te
    doniczke dynamitem =(:-(((((

    Zdroofka Johnny

    robie tera w tiszirtach:
    http://allegro.pl/autorskie-koszulki-johnny-ego-drug