  • 1. Data: 2010-07-16 06:58:56
    Temat: Żywa grzybnia /poprawione/
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Ciekaw jestem co o tym sądzicie? http://miniurl.pl/57613
    A może ktoś ma jakieś doświadczenia w 'sadzeniu' grzybów?

    Sam kiedyś, na swojej działce rozsypałem resztki po grzybobraniu ale nic z
    tego nie wyszło. No może kilka 'dzikusów'

  • 2. Data: 2010-07-18 22:13:03
    Temat: Re: Żywa grzybnia /poprawione/
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > Sam kiedyś, na swojej działce rozsypałem resztki po grzybobraniu ale nic z
    > tego nie wyszło. No może kilka 'dzikusów'

    Dałem dwa lata temu w różnych miejscach i różnej glebie
    Czekam
    Znajoma wyrzucała resztki grzybów na swojej działce po jakiś 4 latach
    ruszyły i rosły jak głupie
    SJS

  • 3. Data: 2010-07-19 04:22:32
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "SJS" <s...@o...eu> wrote in message news:i1vu9n$s2l$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Czekam
    > Znajoma wyrzucała resztki grzybów na swojej działce po jakiś 4 latach

    Tak pięknie rosły nam kanie.