  • 1. Data: 2010-07-15 09:08:12
    Temat: Czy jest cos takiego ...
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    http://allegro.pl/item1082316644.html

    jak to , ale zeby dzialalo bez zadnego sterownika .tzn podlaczam tylko do
    kranu , a on mi po kolei dzieli wode na kilka wezy ?

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA

    5279 (20100714) __________

  • 2. Data: 2010-07-15 09:30:06
    Temat: Re: Czy jest cos takiego ...
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> wrote in message
    > http://allegro.pl/item1082316644.html
    >
    > jak to , ale zeby dzialalo bez zadnego sterownika .tzn podlaczam tylko do
    > kranu , a on mi po kolei dzieli wode na kilka wezy ?

    http://www.motoallegro.pl/item1023944658_sterownik_n
    awadniania_programator_podlewania_pcb.html
    http://www.motoallegro.pl/item1137709415_zegar_steru
    jacy_metron_pcm_03_gwarancja_6_mies.html
    Jeszcze taniej:
    http://www.motoallegro.pl/item1150632710_programator
    _czasowy_zal_wyl_230_v_16a_gwarancja.html

  • 3. Data: 2010-07-15 09:52:13
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    Chyba sie nie zrozumielismy .
    Mi nie chodzi o sterownik ktory musze podlaczxac pod prad , tylko o rodzaj
    automatycznego rozdzielacza .

    Ten http://allegro.pl/item1082316644.html bylby idealny , ale przelacza sie
    pomiedzy sekcjami w momencie odciecia wody przez sterownik , a przeciez
    mozna by zalozyc w srodku jakas mala turbinke ktora by po kolei przelaczala
    na poszczegolne sekcje ..i czego takiego wlasnie szukam ...

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA

    5280 (20100715) __________

  • 4. Data: 2010-07-15 10:18:09
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > przeciez mozna by zalozyc w srodku jakas mala turbinke ktora by po kolei
    > przelaczala na poszczegolne sekcje ..i czego takiego wlasnie szukam ...

    W zasadzie najlepszemi rozdzielaczami są zawory elektromagnetyczne,
    trwałe, szybkie i nie dławiące przepływu
    Niżej wszystkie wady twojego rozdzielacza wzięte ze strony:
    http://www.iglak.pl/gardena/wtimer.htm

    Automatyczny dzielnik wodny jest tanim rozwiązaniem w przypadku kilku
    linii nawadniajacych. Jego stosowanie ma jednak mankament: komplet
    sterownik+dzielnik wprowadza stosunkowo duże opory przepływu, strata
    ciśnienia może dochodzić do 1.6bara. Tymczasem strata w przypadku puszek z
    zaworami elektromagnetycznymi jest dużo mniejsza (około 0.4bara). Dzielnik
    nie jest polecany również przy dużym natężeniu pracy ze względu na
    ograniczoną trwałość elementów mechanicznych.

    Moja dopiska - w instrukcji tego dzielnika podane też inne
    ograniczenia - komputer sterujący nie może współpracować z czujnikiem opadu.

  • 5. Data: 2010-07-15 11:14:48
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

> [...]
    > nie jest polecany również przy dużym natężeniu pracy ze względu na
    > ograniczoną trwałość elementów mechanicznych.

    Noi super :-)
    Chyba mi go wybiles z glowy , dzieki wielkie

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA

    5280 (20100715) __________

  • 6. Data: 2010-07-15 11:44:01
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> wrote in message

    Ogólnie to wszystko jakieś przesadnie drogie. Jeżeli nie zależy ci na
    czujnikach deszczu itp to kup na allegro zegar za 15 zł i podłącz do niego
    zawory elektromagnetyczne. Mając rozległy teren można jeden zegar założyć w
    domu, a nawet kilka na terenie do załączania poszczególnych gałęzi
    nawadniania. W ten sposób mozna bardzo tanio stworzyć system irygacyjny. Co
    więcej - ze względu na autonomię mało wrażliwy na uszkodzenia - poza zaworem
    głównym - uszkodzenie któregoś wyłączy tylko jedną gałąź, reszta będzie się
    podlewała. Możesz ustawić programy tygodniowe lub dzienne indywidualne na
    każdym zegarze, czyli początek podlewania, czas jego trwania zgodnie z
    kalendarzem i zegarem godzinowym.

  • 7. Data: 2010-07-15 12:15:15
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    . Jeżeli nie zależy ci na
    > czujnikach deszczu itp to kup na allegro zegar za 15 zł i

    ale jaki zegar ?

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA

    5280 (20100715) __________

  • 8. Data: 2010-07-15 12:36:11
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    >. Jeżeli nie zależy ci na
    >
    > ale jaki zegar ?

    Przecież podałem linka:

  • 9. Data: 2010-07-15 23:57:18
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > http://allegro.pl/item1082316644.html
    >
    > jak to , ale zeby dzialalo bez zadnego sterownika .tzn podlaczam tylko do
    > kranu , a on mi po kolei dzieli wode na kilka wezy ?

    Oczywiście - Lidl czy Kaufland mieli/mają coś takiego.
    Nie Gardeny bynajmniej ;-)

    Pzdr

    JKK