  • 11. Data: 2010-04-03 22:26:12
    Temat: Re: Żywopłot z berberysa czerwonego
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    On 4/3/2010 5:25 PM, Ikselka wrote:

    > Herbicydy selektywne na jednoliścienne:

    Ale zielsko jest zapewne dwuliścienne. Po zniszczeniu trawy będzie miało
    wspaniałe warunki do dalszego rozplenienia się.

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 12. Data: 2010-04-04 14:09:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 03 Apr 2010 18:26:12 -0400, Michal Misiurewicz napisał(a):

    > Ale zielsko jest zapewne dwuliścienne. Po zniszczeniu trawy będzie miało
    > wspaniałe warunki do dalszego rozplenienia się.
    >
    > Pozdrowienia,
    > Michał

    Na dwuliścienne (mniszek, krwawnik, ostrożeń, skrzyp, pokrzywa, babka) -
    Starane 250 SL, Chwastox D, Bofix 260 EC.
    Na jednoliścienne (perz, inne trawy) - Fusilade Super, Perenal 104 EC,
    Targa 5 EC.
    Aplikacja herbicydu na dwa sposoby: albo osłaniać żywopłot (folia) i
    pryskać rośliny pod nim, albo bez osłaniania - pokrywać rośliny za pomocą
    mazacza.

  • 13. Data: 2010-04-04 14:27:39
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > Aplikacja herbicydu na dwa sposoby: albo osłaniać żywopłot (folia) i
    > pryskać rośliny pod nim, albo bez osłaniania - pokrywać rośliny za pomocą

    Mazanie rodzi niebezpieczeństwo opryskiwania liści nawet do 1 m wysokości i
    dosyć daleko od rośliny mazanej. Przyginane liście odbijają prostując się
    ichlapiąc wokół.

  • 14. Data: 2010-04-04 19:28:19
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Mazanie rodzi niebezpieczeństwo opryskiwania liści nawet do 1 m wysokości
    > i dosyć daleko od rośliny mazanej. Przyginane liście odbijają prostując
    > się ichlapiąc wokół.

    Przcież można tak:
    http://www.sklep.ewexim.pl/oslona-herbicydowa-p-67.h
    tml

    Pozdrawiam praktycznie
    skryba

  • 15. Data: 2010-04-04 19:33:43
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> wrote in message

    > Przcież można tak:
    > http://www.sklep.ewexim.pl/oslona-herbicydowa-p-67.h
    tml

    > Pozdrawiam praktycznie
    > skryba

    Prawda, ale trzeba jeszcze gustowny plecaczek z wajchą.

  • 16. Data: 2010-04-05 03:08:50
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    \>>
    tml

    > Prawda, ale trzeba jeszcze gustowny plecaczek z wajchą.

    3 litrowy Kwazarek mi wystarcza.

    Pozdrawiam praktycznie
    skryba

  • 17. Data: 2010-04-05 04:27:53
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > \>>

    > 3 litrowy Kwazarek mi wystarcza.
    >
    > Pozdrawiam praktycznie
    > skryba

    Na cmentarną kwaterę? ;-)

  • 18. Data: 2010-04-05 08:38:13
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Na cmentarną kwaterę? ;-)

    Jeśli wolisz nosić na plecach kilkanaście kilogramów to Twoja sprawa.
    Ja wolę kilka razy napełniać, ale nosić tylko 3 l na ramieniu.

    Pozdrawiam logicznie
    skryba

  • 19. Data: 2010-04-05 08:42:56
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    kris pisze:
    > Mam kilkadziesiąt metrów zywopłotu z berberysa czerwonego.
    > Czy mozna cos zrobić aby miedzy berberysami nie rosła trawa i zielsko.
    > Np wyłożenie tam kory czy to dobry pomysł. A może cos lepszego?

    Posadzić barwinek. Zadarni szybko,więc chwasty się nie uchowają, ładnie
    kwitnie i będzie 1000x lepiej wyglądał, niż kora lub jałowa gleba. No i
    robota jednorazowa.
    --
    Basia

  • 20. Data: 2010-04-05 09:55:31
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Jeśli wolisz nosić na plecach kilkanaście kilogramów to Twoja sprawa.
    > Ja wolę kilka razy napełniać, ale nosić tylko 3 l na ramieniu.
    >
    > Pozdrawiam logicznie
    > skryba

    Jeżeli napełniam tylko raz, to szybko zostaje pusty plecak i izolacja od
    trucizn jest wystarczająco dobra w przeciwieństwie do wąchania oparów
    chemii. ;-)) Przy większych potrzebach mam Robika ze 100 litrowym
    zbiornikiem, lance i listwę o 4m szerokości, ale starość i brak własnej
    działki spowodował, że maszynki i urządzenia podlegają jedynie
    konserwacji... Opryskiwałem Robikiem jedynie truskawki (Euparen).