  • 31. Data: 2010-01-30 00:38:39
    Temat: Re: ...a miałobyć tak pięknie ;-)
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:354f.0000003c.4b61bfb4@newsgate.onet.pl...
    >
    > Mam salon z dupnym 220x270 wyjściem  na północ i 170x220 na północny zachód.
    >
    > Uważam że dobrze wybrałem bo:
    > 1. Od pólnocy mam ścianę lasu i ten widok przez dupne drzwi tarasowe to jak
    > fototapeta przyciąga wszystkich.
    Dobry widok zawsze jest wartosciowy.

    > 2. Gdyby salon był od południa to w prześwietlonym salonie nie ma jak za
    > bardzo oglądac telewizora przy oświetlającym go słońcu.
    Eee tam, nie panikeruj. Sa rolety czy inne zasłaniałki.Slonko daje sie
    relatywnie tanio i wygodnie ograniczac. W druga strone juz nie jest tak latwo.
    Pamietam jeden watek na pl.sci.fizyka o doswietlaniu ciemniej kuchni. Pomysly
    ktore tam padaly wcale tanie by nie byly a mimo to byli chetni na instalacje z
    lustrami nadaznymi itp.

    > 3. Bo od południa mam drogę więc w salonie mam pełny luzik nawet gdyby mi
    > zachciało się chodzić bardziej lajtowo.
    No to jest troche problem ale zawsze mozna domek postawic ciutke dalej od drogi
    i nasadzic zywoplotu.

    > 4. W salonie pomimo tego układu w zimie jest bardzo jasno a w letnie dni
    > kiedy oba drzwi tarasowe są otwarte słońce nie przegrzewa mi salonu tak że
    > wejście do środka z upalnego tarasu to sama przyjemność.

    Fajnie. Ale z tego co widze ogromna wiekszosc domow jest pod tymi wzgledami
    okropnie kiepsko usytuowana. I to bez widokow na lasy...
    Nie mam ochoty forsowac tego by miec slonko w domu ale warto o tym pamietac...

    --
    Lukasz Sczygiel