  • 1. Data: 2011-09-16 17:51:00
    Temat: alupex czy pp
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    czym poprowadzić ciepłą wodę, chodzi o jedną dodatkową nitkę do nowego
    kranu, wszystko dzieje się w ścianie szkieletowej, gdzie z trudem
    lawirując ale trzeba przepchać ją do miejsca docelowego...
    zgrzewane rurki PP będzie łatwiej położyć, wystarczy odsłonić
    kawałeczki płyty kg (wyciąć okienka) w miejscach kolanek, aby dojść
    zgrzewarka, z alupeksem trzeba się więcej pomęczyć, aby był odcinek z
    jednej rurki... ale... co będzie pewniejsze, bo jak założę, to nie
    chciałbym już tam nigdy zaglądać więcej... z doświadczenia: zdarzyło
    mi się widzieć cieknące PP zgrzewane na kolankach, alupexowych awarii
    jeszcze nie widziałem, ale to może być subiektywne spostrzeżenie...
    przypominam, że chodzi o gorącą wodę, jeśli to ma znaczenie...

    pozdrawiam
    s_13