  • 1. Data: 2011-09-16 12:11:59
    Temat: Zwycięstwo- kret pokonany
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Żeby nie było że nie o budowaniu:
    Kret zaczął budować u mnie na trawniku kopce;)))
    Pokonałem go karbidem.
    Po kilka bryłek do każdego kopca, zalałem woda i dziury zasłoniłem. Więcej
    kopców nie buduje więc się wredota udusił jak mniemam.
    A kusiło mnie jeszcze zapałkę tam przyłożyć ale bym wysadził pewnie część
    trawnika w powietrze;)))
    Wiosną chyba z tydzień poświeciłem na zrobienie nowego ładnego trawnika a
    łajza kret chciał zniweczyć moją pracę.

  • 2. Data: 2011-09-16 12:16:29
    Temat: Re: Zwycięstwo- kret pokonany
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Wiosną chyba z tydzień poświeciłem na zrobienie nowego ładnego trawnika a
    > łajza kret chciał zniweczyć moją pracę.

    bo nie dałeś siatek poziomych...
    a kret wróci...

  • 3. Data: 2011-09-16 12:28:12
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > trawnika w powietrze;)))
    > Wiosną chyba z tydzień poświeciłem na zrobienie nowego ładnego trawnika a

    Poczekaj jeszcze z dzien, moze trzy, a rankiem przywita Cie widok nowych
    kopcow. :-))

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2011-09-16 12:32:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2011 14:11, Kris pisze:

> [...]
    > Więcej kopców nie buduje więc się wredota udusił jak mniemam.
    > A kusiło mnie jeszcze zapałkę tam przyłożyć ale bym wysadził pewnie

    Przeniesie się do innych korytarzy.

    U mnie cwaniak z jednego miejsca wyniósł bryłkę karbidu.

    Koty trochę trzebią, ale też nie dają rady.

  • 5. Data: 2011-09-16 12:32:36
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "qlphon" napisał w wiadomości grup

    > Wiosną chyba z tydzień poświeciłem na zrobienie nowego ładnego trawnika a
> [...]

    Celowo nie dałem bo uwazam że bezsensem jest zbrojenie trawnika;))
    A jak wróci to zrobie powtórke z rozrywki

  • 6. Data: 2011-09-16 12:34:55
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Poczekaj jeszcze z dzien, moze trzy, a rankiem przywita Cie widok nowych
    >kopcow. :-))

    3 dzionki już mineły;))
    Całą wiosnę i lato był spokój- zaatakował jesienią. W zeszłym roku dokładnie
    tak samo, atak przeprowadził pod koniec września ale że wtedy i tak
    planowałem modyfikację trawnika to mu odpuściłem.

  • 7. Data: 2011-09-16 12:38:59
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >Przeniesie się do innych korytarzy.

    To mam zajęcie na jesienne poranki;))

    >Koty trochę trzebią, ale też nie dają rady.

    Kotów u mnie w okolicy działki trochę się kręci

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 8. Data: 2011-09-16 13:38:46
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Churaaaa! Zabiłem zwierze, zwycięstwo nad naturą.

    KADAR

  • 9. Data: 2011-09-16 13:43:57
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Poczekaj jeszcze z dzien, moze trzy, a rankiem przywita Cie widok nowych
    > kopcow. :-))

    To będzie musiał już kupić granat :-) karbid nie wystarczy :-)

  • 10. Data: 2011-09-16 14:02:52
    Od: Piotr Adamski <k...@T...pl>

    W dniu 11-09-16 15:43, kiki pisze:

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > To będzie musiał już kupić granat :-) karbid nie wystarczy :-)

    sprawiedliwość musi być po naszej stronie...