  • 1. Data: 2013-06-15 22:27:31
    Temat: basen na stelażu - jaki długi i wąski?
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    Mam następujące pytanie: czy ktoś może widział basen na stelażu o
    długości ok. 7 metrów, ale szerokości max 4m ze stelażem (a chętnie
    nawet 2,5m szerokości)- standardowe mają 732x366cm co ze stelażem daje
    ponoć 436cm szerokości, a to dla mnie za dużo.

    Lukasz

  • 2. Data: 2013-06-16 03:01:20
    Temat: Re: basen na stelażu - jaki długi i wąski?
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 15 czerwca 2013 22:27:31 UTC+2 użytkownik ddddddd napisał:
> [...]
    >
    > nawet 2,5m szerokości)- standardowe mają 732x366cm co ze stelażem daje
    >
    > ponoć 436cm szerokości, a to dla mnie za dużo.

    Jak nikt nie widział to idź do tych co robią plandeki do ciężarówek. Podejrzyj jak w
    oryginale zrobili i narysuj żeby zrobili tak samo. Wezmą cienką folię plandekową i
    zgrzeją. Jak plandeka wytrzymuje na ciężarówce ze trzy lata to w przypadku basenu
    będzie wieczna. W razie "awarii" łatwo naprawić samemu. Niekoniecznie jak czegoś nie
    ma w sklepie to nie można tego mieć. Pierwszy link z googlarki po wpisaniu " plandeka
    cena" podaje że 12zł/m2. O tym że samemu można zgrzać nie wspominam bo trzeba mieć
    opalarkę, kilka prostych narzędzi i wprawę. Skleić dostępnymi klejami też można.

  • 3. Data: 2013-06-16 08:45:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > " plandeka cena" podaje że 12zł/m2. O tym że samemu można zgrzać nie
    > wspominam bo trzeba mieć opalarkę, kilka prostych narzędzi i wprawę.

    tylko że on chyba też stelaż potrzebuje ...

  • 4. Data: 2013-06-16 13:00:33
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 16 czerwca 2013 08:45:09 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > tylko że on chyba też stelaż potrzebuje ...

    No i co z tego? Chińczycy je robią a nie kosmici. To jak Chińczyk potrafi to Polak
    też powinien dać sobie z tym radę. No chyba że myślisz że wszyscy w Polsce tak jak Ty
    potrafią tylko kupić gówno tanio w Chinach i sprzedać drogo w Polsce. Czy można kupić
    duży dom w Castoramie? Nie można. Czy Chińczycy budują w Polsce domy jednorodzinne.
    Nie, budują przede wszystkim Polacy. To i stelaż zrobią. Nie mam pojęcia skąd się
    biorą ludzie tak mało, teraz to się nazywa, kreatywni. Tacy jak Ty. Ja nie piszę żeby
    statek kosmiczny zrobić. O pojemnik z foli mi udzie. A do niego trochę rurek na
    stelaż. Nic wielkiego. Tydzień pracy w ramach hobby. Jak dobrze zrobić to będzie nie
    dość ze na wymiar to trwalszy od Chińskiego. Jak się murarze machną i zrobią o 2
    milimetry węższą wnękę na szafę to całe życie będą u ciebie zasłonki z tkaniny tam
    wisiały? Czy ruszysz głową i zamówisz trzy milimetry węższą szafę?

  • 5. Data: 2013-06-16 20:48:56
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-06-16 13:00, k...@g...com pisze:

> [...]
    wisiały? Czy ruszysz głową i zamówisz trzy milimetry węższą szafę?

    tyle że nie każdy ma nadmiar wolnego czasu który chce spędzić
    majsterkując. Dla ciebie może to być tydzień. Dla mnie pewnie miesiąc,
    bo wolne mam tylko wieczory, nie codziennie. Lubię coś zrobić sam, ale
    jak mam spędzić miesiąc nad budową basenu to wolę go kupić - szkoda mi
    na to czasu, jest tysiąc innych rzeczy do zrobienia w domu.
    Co do meritum sprawy - zmierzyłem jeszcze raz dokładnie i na szerokość
    mieści mi się basen 723x366cm - szerokości ze stelażem ma 430cm, na styk
    wejdzie w miejsce w którym go przewidziałem, tak że temat nieaktualny.

    Lukasz

  • 6. Data: 2013-06-16 21:06:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > No i co z tego? Chińczycy je robią a nie kosmici. To jak Chińczyk
    > potrafi to Polak też powinien dać sobie z tym radę. No chyba że
    > myślisz że wszyscy w Polsce tak jak Ty potrafią tylko kupić gówno

    no i znowu pierdolisz jak kogutek...

    facet sie pytał gdzie kupić basen a nie jak zrobić se basen...

    zresztą zapomniałes mu podać jeszcze przepisu na zbudowanie stelarza do tego
    basenu.

    Nie każdy ma czas i/lub zdolności do samodzielegoi budowanie wszystkiego.

    A co do mnie to trafiłeś kulą w płot bo ja w sam raz potrafię zbudować
    wszytstko.

  • 7. Data: 2013-06-16 22:27:12
    Od: k...@g...com

    To zrób Concorda. Tylko najpierw naucz się przykręcać wężyki bo z tego co pisałeś
    tylko jakiś pancernych nie jesteś w stanie popsuć przy przykręcaniu. No i z
    matematyki musisz jakieś korepetycje brać bo niedawno wymiękłeś na prostym obliczeniu
    dotyczącym ciepła. Ale ogólnie masz rację.

  • 8. Data: 2013-06-17 07:04:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > przy przykręcaniu. No i z matematyki musisz jakieś korepetycje brać
    > bo niedawno wymiękłeś na prostym obliczeniu dotyczącym ciepła. Ale

    ooo

    nauczyłeś sie cytować bez krzaczenia?

    duży sukces jak na twój poziom inteligencji