  • 1. Data: 2021-08-18 20:58:12
    Temat: blacha z nadrukiem drewna
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Rozważam garaż i patrzę sobie na blaszaki pokryte nadrukiem imitującym
    drewno. Wygląda to dobrze, nawet bardzo dobrze porównując do
    ocynkowanych blaszaków pomazianych olejną.

    Ktoś wie jaką żywotność mogą mieć takie blachy z nadrukiem, zanim staną
    się białe?
    :)

    Avast.

  • 2. Data: 2021-08-18 21:55:58
    Temat: Re: blacha z nadrukiem drewna
    Od: ptoki <s...@g...com>

    środa, 18 sierpnia 2021 o 13:58:12 UTC-5 sirapacz napisał(a):
> [...]
    > ocynkowanych blaszaków pomazianych olejną.
    >
    > Ktoś wie jaką żywotność mogą mieć takie blachy z nadrukiem, zanim staną

    2-25lat.
    nie napisales czy masz drzwi od poludnia, w cieniu ani czy bedziesz namietnie spawac
    przed garazem.
    No, ani producenta nie podales. Ani zakresu cenowego. Ani odcienia tej blaszki co se
    upatrzyles.
    Jak Kononowicz, nie podales niczego.
    Tak wiec nawet z sufitu ci nikt nie poda wartosci.

  • 3. Data: 2021-08-20 11:47:08
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    oglądałem na allegro - ale stamtąd żadnych informacji nie wyciągnę.
    nie chodzi mi o same drzwi a całą elewację zrobioną z takiej blachy.
    Widziałem na żywo jeden taki - wygląda zaskakująco dobrze. Tylko właśnie
    ile ta blacha słońca wytrzyma

    np coś takiego:
    https://allegro.pl/oferta/garaz-blaszany-5x7-garaze-
    blaszane-orzech-wiata-8847179422

    Avast.

  • 4. Data: 2021-08-20 12:19:30
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 20.08.2021 11:47, sirapacz wrote:
    > Tylko właśnie ile ta blacha słońca wytrzyma

    Ale to nie jest blacha pomalowana tylko na ocynkowaną naklejona jest
    okleina. To samo co parapety w okleinie. Od słońca trochę wyblaknie, ale
    o ile mechanicznie nie uszkodzisz to będzie długo się trzymać (pomijam
    oczywiście partactwo przy procesie oklejania, ale strzelam w ciemno że
    cały proces produkcji odbywa się na taśmie).

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2021-08-21 01:12:10
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ale to nie jest blacha pomalowana tylko na ocynkowaną naklejona jest
    > okleina. To samo co parapety w okleinie. Od słońca trochę wyblaknie, ale

    dzienx :)

    poczekam trochę aż cena stali spadnie.

    ...spadnie, prawda? ;)

    Avast.

  • 6. Data: 2021-08-21 11:55:07
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 21.08.2021 01:12, sirapacz wrote:
    > dzienx :)
    >
    > poczekam trochę aż cena stali spadnie.

    Będąc dokładnym to te drewnopodobne (orzech, złoty dąb,...) to są
    okleiny. Kolory RAL to faktycznie malowana blacha będzie. Ale nadal
    można się spodziewać po tym dokładnie tego samego co po stalowych
    parapetach malowanych/w okleinie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz