  • 1. Data: 2021-08-20 00:25:58
    Temat: Dom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z rozbiórek ?
    Od: a a <m...@g...com>

    Znajomy planuje zbudować całoroczny domek na ogródkach działkowych, prąd, woda ( zimą
    odcinają), ale własne, ciasne, aby nie płacić za wynajem pokoju.

    Może ktoś ma pomysły skąd pozyskać bezkosztowo materiały z robiórek, likwidacji, może
    z marketów budowlanych do utylizacji, aby ciąć koszty.

    Z samych palet się nie zbuduje, gotowy kontener blaszak jest albo drogi albo paskudny
    i śmierdzi.

    Wiadomo, że wylewka, a potem szkielet drewniany, obijany, ocieplany odpakowy,m
    styropianem i tynk ceramiczny, aby zamknąć przed deszczową jezienią.

    W środku ogrzewanie kominkiem a gotowanie na butli + kuchenka elektryczna, gdy
    braknie gazu./

  • 2. Data: 2021-08-20 16:04:33
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.08.2021 o 00:25, a a pisze:
> [...]
    >
    > W środku ogrzewanie kominkiem a gotowanie na butli + kuchenka elektryczna, gdy

    Ile chce wydać? 10tys?

    Gotowce:
    https://www.olx.pl/d/oferta/domek-holenderski-3x10m-
    stan-bardzo-dobry-CID3-IDL3wFE.html#196e318cae;promo
    ted

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-08-20 17:25:48
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 20 August 2021 at 16:04:40 UTC+2, LordBluzg(R) wrote:
> [...]
    >
    > Gotowce:
    > https://www.olx.pl/d/oferta/domek-holenderski-3x10m-
    stan-bardzo-dobry-CID3-IDL3wFE.html#196e318cae;promo

    holenderski stoi od 30 lat na gruncie, albo plywa po rzece, jako nadbudowa
    a to ma być nowe, zdrowe, bez zapachu, toksyn i patogenów poprzedników, a szczególnie
    nie po Holendrze zmarłym na koronawirusa w kempingu.

    Ma to być drewno z rozbiórki,. belki stropowe i deski.
    Jak będzie 100 palet towarowych to się odzyska deski.
    Krótkie ale czyste, bez chemii, konserwantów, toksyn.

    Widziałem remont dużego domu z dachem 4-spadowym i zrzucono cały dach, tam były
    belki, niestety je już wywieziono.

    Szukamy dalej, może market budowlany będzie mial materiały uszkodzone ,
    przeterminowane, do utylizacji.

  • 4. Data: 2021-08-20 21:02:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 20 sierpnia 2021 o 17:25:50 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    belki, niestety je już wywieziono.

    > Szukamy dalej, może market budowlany będzie mial materiały uszkodzone ,
    Nie stać cię na stu letnie w dobrym stanie belki z rozbiórki. Czy czasami nie ma
    zakazu przebywania na pobyt stały na działkach? Uważam że przepis zakazujący
    mieszkania w domku na działce jest zły. Ale jest.

  • 5. Data: 2021-08-20 21:42:12
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Czy czasami nie ma zakazu przebywania na pobyt stały na działkach? Uważam że
    przepis zakazujący mieszkania w domku na działce jest zły. Ale jest.

    to ciekawe. Też myślę że taki przepis jest i też mi się nie podoba, ale
    ciekawe co tak naprawdę takiemu mieszkańcowi by zrobili?
    Jako ciekawostkę dodam, że w Edynburgu jak jesteś nierobem to musisz
    siąść na głównej ulicy jako żebrak. Szybko dostaniesz tymczasowy lokal i
    pieniądze na utrzymanie. Wiem, bo znajomy wynajmuje councilowi swoje
    mieszkania właśnie dla "bezdomnych" (w cudzysłowiu, bo to często
    bezdomni z wyboru, zdarza się, że zapytani o udostępnienie mieszkania
    pytają "którego", bo w sumie to tego z miasta używają tylko w tygodniu)

    Lukasz

  • 6. Data: 2021-08-20 22:04:03
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.08.2021 o 17:25, a a pisze:

> [...]

    szczególnie nie po Holendrze zmarłym na koronawirusa w kempingu.

    > Ma to być drewno z rozbiórki,. belki stropowe i deski.

    ...z domu w którym umarły całe pokolenia, na Covid, dżumę, cholerę,
    AIDS, gruźlicę?

    > Jak będzie 100 palet towarowych to się odzyska deski.
    > Krótkie ale czyste, bez chemii, konserwantów, toksyn.

    Które trzeba będzie zakonserwować, pomalować toksynami i chemią świeżą?

    > Widziałem remont dużego domu z dachem 4-spadowym i zrzucono cały dach, tam były
    belki, niestety je już wywieziono.

    Pewnie zmarło tam wiele rodzin a te belki z kornikami 100letnie były
    jeszcze OK, jak nowe :D

    > Szukamy dalej, może market budowlany będzie mial materiały uszkodzone ,
    przeterminowane, do utylizacji.

    Powodzenia w dzisiejszych czasach :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 7. Data: 2021-08-20 23:25:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 20 sierpnia 2021 o 21:42:15 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    > bezdomni z wyboru, zdarza się, że zapytani o udostępnienie mieszkania
    > pytają "którego", bo w sumie to tego z miasta używają tylko w tygodniu)

    Ostatnio wożę na działkę znajomego co go wirus przeczołgał. Pytałem ludzi czy można
    mieszkac. Rodzinne ogródki działkowe nazywa się organizacją która rządzi działkami.
    Działkowicz dzierżawi ziemię. W regulaminie jest że w razie nie spełniania warunków
    dzierżawy zarząd wymówi dzierżawę. W sezonie letnim nikt nie widzi że ludzie tam
    mieszkają. Zaskoczony jestem poziomem wykonania i wykończenia domków, tych stawianych
    niedawno. W wielu piętrowych mających piwnice metraż dochodzi do osiemdziesieciu
    metrów. I jeszcze coś. Na tych ogródkach co bywam jest zakaz ogrzewania paliwami
    stałymi a przydział prądu jest na tyle mały że o ogrzewaniu prądem nie ma co marzyć.
    Chyba że pompa ciepła ale jak w zimę nie wolno mieszkać to po co komu ogrzewanie. A
    to że nie można mieszkać to wina działkowców. Chyba w 2004 był pomysł uwłaszczenia
    działek w ROD. I ci co mają działki się nie zgodzili. Z tego co słyszałem to za każdy
    rok jaki się miało działkę miało być 5% zniżki od ceny. Emeryci i renciści od razu
    dostawali by bonifikatę 95% bez stażu. Nawet było jakieś głosowanie i ktoś
    napierdolil do pustych łbów działkowiczów że jak uwlaszcza to zaraz będą na działkach
    warsztaty samochodowe, ślusarskie i chgw jeszcze jakie. A jeśli są pod zarządem
    dawnych pokomunistycznych gap to nic takiego się nie stanie. Kilka milionów jest
    takich działek w RODach w Polsce. To jak z 5 osób z głównego zarządu ma na czysto
    złotówkę z każdej działki to żyć nie umierać.

  • 8. Data: 2021-08-21 00:29:01
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 20 August 2021 at 23:25:34 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]
    takich działek w RODach w Polsce. To jak z 5 osób z głównego zarządu ma na czysto
    złotówkę z każdej działki to żyć nie umierać.
    Dzięki za info o limitowanym przydziale prądu.

    Z tymi domkami piętrowymi to jest tak, że jak kto jest w zarządzie to jest bezpieczny
    i ubezpieczony, ale zwykly czlonek dużo straci, gdy g,mina zmieni plan
    zagospodarowania przestrzennego, albo przeznaczy ogrody działkowe pod drogę.
    Wtedy odszkodowanie jest limitowane przepisami, czyli za 25 m2 altany max i tu jest
    problem, bo nikt swego losu pewien nie jest.,

    Z tym uwłaszczeniem działek to znam temat bo szef zony był w zarządzie wojewódzkim i
    problem dotyczył działek warszawskich w kierunku lotniska.
    Tam powstały warsztaty, uslugi, punkty handlowe i wartośc tych działek była 000000
    \a na prowincji nadal 00000

    a dopóki grunt we władaniu zarządów, to odszkodowanie za grunt dostaje zarząd, a
    działkowiec grosiki.

  • 9. Data: 2021-08-21 01:07:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 21 sierpnia 2021 o 00:29:02 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    > \a na prowincji nadal 00000
    >
    > a dopóki grunt we władaniu zarządów, to odszkodowanie za grunt dostaje zarząd, a
    Limitowanie polega na tym że w skrzynce z której doprowadzony jest prąd do działki
    założone są bezpieczniki 16A. Poza sezonem działkowym na tych działkach na które
    jeżdżę prąd jest wyłączany centralnie, tak jak woda. Biznes jest po to żeby w
    zarządzie wcześniej komunistyczni bandyci a teraz ich dzieci i wnuki miały pewny
    kawałek chleba.

  • 10. Data: 2021-08-21 10:07:48
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-08-20 o 21:02, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
    /.../
    > Nie stać cię na stu letnie w dobrym stanie belki z rozbiórki. Czy czasami nie ma
    zakazu przebywania na pobyt stały na działkach? Uważam że przepis zakazujący
    mieszkania w domku na działce jest zły. Ale jest.

    ja pierdzielę! co za dziadostwo! XXI wiek, a ci budują fawele.

    --
    Runt

    Thanks for visiting and have a fantastic day!