  • 11. Data: 2013-11-01 11:45:44
    Temat: Re: blokowe platformowe kurw...y
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    wiadomości news:l4c0v9$pvm$1@node2.news.atman.pl...

    > Koty? Dobrze się czujesz?

    E tam. To napewno były chomiki, albo złote rybki. Te to potrafią nawet
    słonia powalić ;)
    Tylko dlaczego platformowe?

  • 12. Data: 2013-11-01 12:07:08
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Jak chore na wściekliznę to czemu nie?

  • 13. Data: 2013-11-01 12:31:25
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    więc co byście zrobili, kot krąży w okolicach, czasem daję mu żarcie, ale co
    z nim zrobić na zimę?

  • 14. Data: 2013-11-01 13:04:17
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:l503ei$tho$1@node1.news.atman.pl...

    > więc co byście zrobili, kot krąży w okolicach, czasem daję mu żarcie,
    > ale co z nim zrobić na zimę?

    Przygarnij, skoro mu dajesz czasami żarcie. Powiedziało się A to trzeba
    powiedzieć także B, albo po prostu pozostawić naturę w spokoju. Czy
    dokarmiasz także wszystkie ptaszki, wilki, sarny, dziki i zające w
    lesie, ryby w rzece itd.? Z resztą myszy, robaki, muchy i komary też są
    głodne. Dlaczego niby miał byś się nie litować i nad tymi żyjątkami?
    Naprawdę wzrusza mnie głupota ludzi dokarmiających zwierzęta i
    przyzwyczajających do schodzenia się na darmowe posiłki. Zwłaszcza jak
    taki dokarmiacz mieszka w blokowisku, a bazpańskie koty i psy srają i
    szczają na klatkach schodowych oraz w piwnicach. Tacy ludzie są
    największym utrapieniem i uciążliwością dla pozostałych mieszkańców.
    Wbrew pozorom dokarmiając te zwierzęta, wyrządza się im krzywdę, gdyż
    oducza się takie zwierzęta instynktu polowania, zwłaszcza koty, które z
    natury są drapieżnikami i świetnie sobie radzą na wolności.

  • 15. Data: 2013-11-01 13:17:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.11.2013 11:45, uzytkownik pisze:
> [...]
    > wiadomości news:l4c0v9$pvm$1@node2.news.atman.pl...

    > E tam. To napewno były chomiki, albo złote rybki. Te to potrafią nawet

    Nie wiesz, że teraz wszystko wina Tuska? ;->

  • 16. Data: 2013-11-01 13:19:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.11.2013 12:31, inny punkt siedzenia... pisze:
    > więc co byście zrobili, kot krąży w okolicach, czasem daję mu żarcie,
    > ale co z nim zrobić na zimę?

    Ja adoptowałem, ale trochę żal by mi było kota pod opieką oszołoma, dla
    którego nawet porzucone koty to sprawa polityczna.

    Jeszcze zamruczałby podczas wystąpienia np. Tuska i by kopa dostał...

  • 17. Data: 2013-11-02 11:42:41
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    zwierzęta traktuję lepiej niż to europejskie ścierwo...