  • 11. Data: 2016-06-14 14:19:48
    Temat: Re: brama automatyczna do garażu wolnostojącego
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-06-13 o 20:05, Mateusz Bogusz pisze:

    > W markecie? Nie wiem. Ale każda duża firma sprzedająca bramy i
    > ogrodzenia, wykonana Ci taką bramę i nie są to kosmiczne pieniądze -
    > popytaj u przedstawicieli.

    No właśnie chodziło mi o to, czy te firmy tak szerokie bramy produkują.
    Czy też może jest jakiś technologiczny rozmiar maks., którego
    przekroczyć nie mogą i choćbym stawał na głowie, to nie da rady.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 12. Data: 2016-06-14 14:35:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 14:19:48 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > No właśnie chodziło mi o to, czy te firmy tak szerokie bramy produkują.
    > Czy też może jest jakiś technologiczny rozmiar maks., którego
    > przekroczyć nie mogą i choćbym stawał na głowie, to nie da rady.
    Nie zadzwonisz/nie napisze do 2-3 firm to się nie dowiessz

  • 13. Data: 2016-06-14 21:19:27
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-06-13 o 14:20, Pawel Muszynski pisze:

    > A jak szeroko masz za bramą - bramy segmentowe montuje się za otowem i
    > po bokach musisz mieć miejsce.

    W końcu zmierzone. Brama (otwór) ma 237x207, od środka 282x244. Z boków
    po około 22, z góry 37 cm. Z góry po ścianie niestety lecą kable do
    kolejnych garaży.

  • 14. Data: 2016-06-20 11:32:23
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-06-14 o 21:19, ww pisze:

    > W końcu zmierzone. Brama (otwór) ma 237x207, od środka 282x244. Z boków
    > po około 22, z góry 37 cm. Z góry po ścianie niestety lecą kable do
    > kolejnych garaży.

    No to mam kilka zgrubnych wycen i na razie najtaniej prawie 4000.
    Trooszke jednak drożej i niż przytoczone tu 2000.

  • 15. Data: 2016-06-20 11:36:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 11:32:25 UTC+2 użytkownik ww napisał:

    > No to mam kilka zgrubnych wycen i na razie najtaniej prawie 4000.
    > Trooszke jednak drożej i niż przytoczone tu 2000.

    http://olx.pl/oferta/segmentowa-brama-garazowa-z-aut
    omatyka-skorpion-z-furtka-CID628-IDbZxF9.html#d799e4
    2483
    Mam ich bramę od 2008 roku.
    Przez Allegro kupiłem, montowałem sam- monta nieskomplikowany. Póki co nie ma się do
    czego przyczepić

  • 16. Data: 2016-06-27 21:13:12
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Czy też może jest jakiś technologiczny rozmiar maks.

    Są i dotyczą one rozwiązań standardowych, ale:

    a) brama trójstanowiskowa jest jeszcze za mała, żeby się na nie łapać

    b) powyżej tego magicznego rozmiaru, także wykonają projekt, ale będzie
    to już custom za który należy się spodziewać konkretnej dopłaty

    Napisz / zadzwoń tak jak Kris polecił.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz