    From: "AL" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: budowanie na płn od katowic
    Date: Wed, 16 Mar 2011 23:21:12 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    d jakiegos czasu przymierzam się do inwestycji w jakąś nieruchomość i biorę pod
    uwagę budowę, ale nie za bardzo podchodzą mi działki.
    Te bliższe działki są stosunkowo drogie, albo mają różne wady, te większe znowu
    są gdzieś na za....padłej wsi. Niby Ok ale jak pomyślę o zaspach w zimę to tracę
    ochotę.

    I tak sobie pomyślałem, że aby trafić fajniejsze miejsce za mniejsze piniądze
    czy nie warto byłoby się z leksza skrzyknąć, zebrać się w parę zainteresowanych
    podobnie odpowiedzialnych i zmotywowanych osób i kupić coś dużo większego niż
    normalnie, aby to potem podzielić.

    Mnie interesuje ok. 750m2 (między 500 a 1000).
    Lokalizacja a'la Bytków, Dąbrówka Mała ale równie dobrze np. 5 km w każda stronę
    albo i więcej gdyby rzecz była atrakcyjna.

    Jestem przekonany, że ludzi podobnie myślących jest sporo, natomiast
    sfinalizowanie sprawy to pewnie sciene-fiction, ale czemu nie spróbować. Pewnie
    moznaby trochę zaoszczędzić, a może nawet ewentualna wspólna budowa też lepiej
    by poszła.

    Główny problem to pewnie kasa i zaufanie - ale uważam, że jak ktoś myślałby
    poważnie to na kupno samej ziemi miałby gotówkę.

    No to tyle, będę co jakiś czas zaglądał i może podbijał wątek, albo piszcie
    mejla, choć konto jest zaspamowane na maxa i nie otwierałem go z pół roku.

    Jeżeli działa tu moderator to mam nadzieję, że nie złamałem jakichś zasad.

    pozdrawiam

    AL