  • 1. Data: 2010-10-06 13:30:59
    Temat: centrala integra64 na strychu?
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    Zamontowałem sobie puchę pod centrale integra 64 na strychu, zgodnie z
    zasadami trudnego dostęu dla osbo 3cich

    ale teraz tak zastanawiam się czy temperatura jej nie zaszkodzi, co prawda
    od zasilacza trochę ciepła powinno byc?

    poddasze raczej nie będzie ocieplane

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-06 15:34:09
    Temat: Re: centrala integra64 na strychu?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 6 Paź, 15:30, "amir" <d...@g...pl> wrote:
> [...]
    > zasadami trudnego dostęu dla osbo 3cich
    >
    > ale teraz tak zastanawiam się czy temperatura jej nie zaszkodzi, co prawda

    Temperatura to raczej nie problem o ile ci sie wilgoc nie bedzie
    kondensowac.
    Jak dobrze ocieplisz to ten zasilaczyk zagrzeje calosc w zimie.
    Policz tylko ile ta centralka zre W i policz ile styro musisz nalozyc
    zeby utrata ciepla byla rowna temu poborowi pradu.

    Ale mi sie wydaje ze problem bedzie w lato. Bo na poddaszu szybko sie
    moze zrobic +70 albo i wiecej, zalezy od poddasza. :)

  • 3. Data: 2010-10-06 19:47:42
    Od: Ryszard <n...@p...onet.pl>

    ptoki wrote:

> [...]
    >
    > Ale mi sie wydaje ze problem bedzie w lato. Bo na poddaszu szybko sie
    > moze zrobic +70 albo i wiecej, zalezy od poddasza. :)

    a może wszystko w dobrze izolowanej komorze i jakimś peltierem strzymać
    temperature?

  • 4. Data: 2010-10-06 21:42:35
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    > ale teraz tak zastanawiam się czy temperatura jej nie zaszkodzi, co prawda
    > od zasilacza trochę ciepła powinno byc?

    wg katalogu Integra 64 może pracować w zakresie +5 st do +45 st
    wg normy PN EN 50131-1 odpowiada to klasie środowiskowej I - czyli
    środowisko wewnętrzne bez wystąpienia kondensacji
    SJS

  • 5. Data: 2010-10-06 21:49:51
    Temat: poprawka
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    > wg katalogu Integra 64 może pracować w zakresie +5 st do +45 st
    > wg normy PN EN 50131-1 odpowiada to klasie środowiskowej I - czyli
    > środowisko wewnętrzne bez wystąpienia kondensacji
    to ze strony http://www.satel-integra.pl/integra64.html

    na stronie Satela /http://www.satel.pl/karty/INTEGRA%2064_PL.PDF/ są inne
    dane i zakres pracy -10 st do +55 st a to już klasa II i powinna na strychu
    wytrzymać
    ciekawe dlaczego w różnych miejscach podawane sa tak rózne dane?
    SJS

  • 6. Data: 2010-10-07 04:53:02
    Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zasadami trudnego dostęu dla osbo 3cich
    >
    > ale teraz tak zastanawiam się czy temperatura jej nie zaszkodzi, co prawda

    Montowałem dwa razy RISCO na nieocieplonym strychu. Działa od dwóch lat
    bezawaryjnie.

  • 7. Data: 2010-10-07 06:48:02
    Temat: Re: poprawka
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    ?Bo pewnie ten większy zakres dotyczy ich plasticzanej obudowy z zasilaczem
    a ten węższy zwykłej, metalowej.

    PC

  • 8. Data: 2010-10-07 09:15:49
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > ?Bo pewnie ten większy zakres dotyczy ich plasticzanej obudowy z
    > zasilaczem a ten węższy zwykłej, metalowej.
    dane w obu przypadkach dotycza samej płyty
    SJS