  • 1. Data: 2010-10-06 12:23:26
    Temat: Szpachlowanie parkietu
    Od: "bn" <j...@p...onet.pl>

    Witam. Czy znacie jakieś środki do szpachlowania parkietu (chodzi mi o
    substancje z która miesza się pył drewniany powstały podczas cykinowania).
    Niektórzy używaja zwykłego caponu lecz mi chodzi o specjalny do tego celu
    produkt.
    jk

  • 2. Data: 2010-10-06 13:30:23
    Temat: Re: Szpachlowanie parkietu
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 6 Paź, 14:23, "bn" <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Niektórzy używaja zwykłego caponu lecz mi chodzi o specjalny do tego celu

    Czyli kit do parkietu.
    Np tytana - coś kolo 6 kolorów.

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 3. Data: 2010-10-06 16:36:45
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    ?Np. Bona Fugenkitt:

    http://www.google.pl/search?hl=pl&safe=off&q=bona+fu
    genkitt&btnG=Szukaj&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

    PC

  • 4. Data: 2010-10-06 20:07:53
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 6 Oct 2010 14:23:26 +0200, "bn" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >Niektórzy używaja zwykłego caponu lecz mi chodzi o specjalny do tego celu

    fugenkit - do dostania bez problemu w chyba wszystkich marketach
    budowalnych.

    pozdarwiam,
    Cyb