  • 151. Data: 2013-10-30 19:47:17
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 30 października 2013 19:22:02 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Ale ludzie grają po wiele godzin.

    Ludzie tez pija na umor codziennie. Czy to znaczy ze takie zachowanie
    to norma?

    > Myślę, że masz zbyt mało doświadczenia i dlatego nie dostrzegasz złych
    > stron.

    Hm.. Policzmy - od 1 klasy podstawowki mam kompa, do teraz. To jest juz
    dokladnie 25lat. Mozna odjac 5 lat ostatnich bo w tym czasie zupelnie w
    nic nie gralem - brak czasu. Wychodzi ze przez 20 lat uzywam kompa,
    a te pierwsze lata 80% pochlanialy oczywiscie gry. Po pare godzin dziennie.

    Zdrowy jestem jak ryba, caly Twoj slowotok dla mojego przypadku jest
    zwyczajnie nieprawdziwy :) 10 lat temu potrafilismy sie co tydzien zbierac
    na lanparty - targac te wielkie monitory CRT i pudla z kompami, zbieralismy
    sie w 10-15 osob/kompow i potrafilismy grac od popoludnia do wczesnego rana.

    Takze Ty mi tu w doswiadczeniu jezeli chodzi o granie nie podskoczysz :))

    > Skoro TV, który chcę mieć ma 3D to po co mam na siłę szukać innego
    > modelu TV bez 3D dla samej ideologii, skoro mnie stać na ten TV i 5 stów
    > w tę czy tamtą stronę nie sprawia mi różnicy?

    W koncu przyznales racje ze mozna znalezc taki sam (pod wzgledem funkcjonalnosci
    TV bez 3D i bedzie on tanszy - wczesniej utrzymywales ze bez 3D bedzie kosztowal
    tyle samo ;) Tylko i wylacznie tego sie czepilem. Co robisz ze swoimi pieniedzmi
    zupelnie mnie nie interesuje :)

    I mylisz mnie chyba z Krisem bo to nie ja proponowalem Ci partyjke;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 152. Data: 2013-10-30 20:05:40
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > eee tam , bf2 i tak jest najbardziej grywalny :) Tyle ze serwery sie
    > koncza powoli :/

    Ja też w BF grywam :-) Tylko na PC :-)

  • 153. Data: 2013-10-30 20:10:04
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message

    > Fakt faktem ze ładne pare minut to potrafi zjeść, jak widze gosci co mają
    > srednią 5 godzin dziennie (i wiecej) to ich nie rozumiem. Ale rundka -
    > czemu nie...

    O tak :-) Uwielbiam biegać z RPG7 :-) Szczególnie w Paryżu w BF3 :-)
    Tylko czuję, że kartę grafiki trzeba będzie nową zakupić do BF4 :-)

  • 154. Data: 2013-10-30 20:17:39
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...

> [...]

    Dokładnie :-) Maile tylko w serwisach disposable jak

    http://www.mytrashmail.com

    Zresztą jest ich wiele, część jest zbanowana w większych portalach ale część
    nie.

    SMS-y podajesz np takie:

    http://receive-sms-online.com/

    Na wiele serwisów te numery telefonów działają.

  • 155. Data: 2013-10-30 20:20:36
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message

    > No tak tez robie, ale widzisz jak to jest. Dzieciaki jak to dzieciaki, nie
    > maja naszej swiadomosci, a starzy to sa juz starzy i gowno wiedza,

    Trzeba uczyć kłamać w sieci od chwili gdy dziecko kumać zaczyna. Inaczej
    będzie bezbronne w przyszłości. Takie narzędzia jak Tor, torchat to
    obowiązek żeby nasze pociechy nie dały się złapać na fałszywe promocje czy
    zwykłą kradzież tożsamości

  • 156. Data: 2013-10-30 20:26:30
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Jedyne wyjście to zablokowac u operatora możliwość wysyłania/odbierania
    > premim sms i zablokowac otzrymywanie ofert handlowych.
    > Zrób tak na numerze który używa Twoja córa i ryzyko zminimalizowane.

    Mnie córka w czasie gry na tablecie wydała łącznie 33 PLN za 3 sms-y premium
    za dodatki in-game...jakieś stroje czy miecze. Ale to był prepaid i było na
    nim 35PLN. Już teraz pilnuję czy premium są zablokowane wszędzie. Zawsze
    blokowałem premium ale na jej simie zapomniałem czy nie mogłem się zebrać
    żeby to zrobić. A SIM wsadzony w tableta.

  • 157. Data: 2013-10-30 20:27:41
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > W zeszlym tygodniu sciagnalem sobie na kompa program freeware. Oczywiscie
    > przed instalacja milion pytan czy chce, czy chce tamto.

    Trzeba bardzo uważać żeby Babylon czy inne gówno nie zainstalowało się.

  • 158. Data: 2013-10-30 20:29:27
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    >Skończy się pewnie na formacie i instalacji win7.

    W8 to padlina jakich mało. Mam 1 sztukę i nigdy więcej. Za to mam na
    starszych laptopach zainstalowane UBUNTU - polecam

  • 159. Data: 2013-10-30 20:31:41
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    ps.com...

    http://sourceforge.net/projects/classicshell/

  • 160. Data: 2013-10-30 20:32:19
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Ale ludzie grają po wiele godzin.

    > Ludzie tez pija na umor codziennie. Czy to znaczy ze takie zachowanie
    > to norma?

    Uważasz, że jeżeli ktoś pije codziennie na umór to nie jest
    alkoholikiem, a alkoholizm nie jest uzależnieniem?
    Bo do tego się sprowadza Twoje tłumaczenie.
    Zarówno alkohol, papierosy, narkotyki jak i gry uzależniają, a co
    ciekawsze uzależniony nie zdaje sobie z tego sprawy, że jest
    uzależniony. Prosty przykład, wystarczy zapytać alkoholika czy jest
    alkoholikiem. W prawie 100% przypadków ten alkoholik Ci powie, że nie
    jest alkoholikiem.

> [...]
    > nic nie gralem - brak czasu. Wychodzi ze przez 20 lat uzywam kompa,
    > a te pierwsze lata 80% pochlanialy oczywiscie gry. Po pare godzin

    ROTFL
    Dobitnie świadczy to o tym, że nie byłeś uzależniony od gier :)

> [...]
    > zbieralismy
    > sie w 10-15 osob/kompow i potrafilismy grac od popoludnia do wczesnego

    Mając 32 lata też byłem zdrowy jak ryba i dużo jeszcze potrafiłem
    spędzać godzin przed komputerem. Przynajmniej tak mi się wydawało.
    Obecnie jestem już po operacjach zespołu cieśni nadgarstków i mam
    problem ze zwyrodnieniem kręgów szyjnych.
    Masz jeszcze jakieś pytania?

    > Takze Ty mi tu w doswiadczeniu jezeli chodzi o granie nie podskoczysz
    > :))

    Porozmawiamy za kilkanaście lat.

> [...]
    > kosztowal
    > tyle samo ;) Tylko i wylacznie tego sie czepilem. Co robisz ze swoimi

    Nie taki sam, lecz podobny i do tego całkiem inny model, różniący się
    wieloma innymi funkcjami, a nie tylko samym 3D.
    Nie pisałem, że bez 3D będzie kosztował tyle samo, lecz bez 3D to będzie
    całkiem inny model, który będzie się różnił także wieloma innymi
    funkcjami. Dla przykładu kiedy kupowałem swój TV, mogłem kupić model bez
    3D, ale starszej generacji z mniejszą częstotliwością odświeżania, a
    ponadto bez funkcji Motionflow, która powoduje dorabianie dodatkowych
    klatek obrazu z obrazami pośrednimi przy ruchomych scenach, dzięki czemu
    poprawia się płynność ruchu. Ponadto bez czujnika obecności, który w
    przypadku wykrycia nieobecności widzów przed TV, wygasza ekran i obniża
    zużycie energii. Nie było modelu, który dokładnie odpowiadałby
    funkcjonalnością temu, który kupiłem, ale żeby nie posiadał 3D.
    Ty natomiast twierdziłeś, że taki sam model, ale tylko pozbawiony 3D.
    Dostrzegasz różnicę?

    > I mylisz mnie chyba z Krisem bo to nie ja proponowalem Ci partyjke;)

    Sorry. Jak widzisz ze wzrokiem już też nie najlepiej ;)