    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    neostrada.pl> <l4irhr$ng5$1@dont-email.me>
    <526ebbdf$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <526ec871$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <526ed628$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <526fd826$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <52700f91$0$2168$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5270eee8$0$2294$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5270fce1$0$2286$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <52714e26$0$2288$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    Subject: Re: cieplo systemowe
    Date: Wed, 30 Oct 2013 20:32:19 +0100

    news:5f8cd632-aa69-44c1-808e-db5f72087cda@googlegrou
    ps.com...

    > Ale ludzie grają po wiele godzin.

    > Ludzie tez pija na umor codziennie. Czy to znaczy ze takie zachowanie
    > to norma?

    Uważasz, że jeżeli ktoś pije codziennie na umór to nie jest
    alkoholikiem, a alkoholizm nie jest uzależnieniem?
    Bo do tego się sprowadza Twoje tłumaczenie.
    Zarówno alkohol, papierosy, narkotyki jak i gry uzależniają, a co
    ciekawsze uzależniony nie zdaje sobie z tego sprawy, że jest
    uzależniony. Prosty przykład, wystarczy zapytać alkoholika czy jest
    alkoholikiem. W prawie 100% przypadków ten alkoholik Ci powie, że nie
    jest alkoholikiem.

    > Hm.. Policzmy - od 1 klasy podstawowki mam kompa, do teraz. To jest
    > juz
    > dokladnie 25lat. Mozna odjac 5 lat ostatnich bo w tym czasie zupelnie
    > nic nie gralem - brak czasu. Wychodzi ze przez 20 lat uzywam kompa,
    > a te pierwsze lata 80% pochlanialy oczywiscie gry. Po pare godzin
    > dziennie.

    ROTFL
    Dobitnie świadczy to o tym, że nie byłeś uzależniony od gier :)

    > Zdrowy jestem jak ryba, caly Twoj slowotok dla mojego przypadku jest
    > zwyczajnie nieprawdziwy :) 10 lat temu potrafilismy sie co tydzien
    > zbierac
    > na lanparty - targac te wielkie monitory CRT i pudla z kompami,
    > zbieralismy
    > sie w 10-15 osob/kompow i potrafilismy grac od popoludnia do wczesnego
    > rana.

    Mając 32 lata też byłem zdrowy jak ryba i dużo jeszcze potrafiłem
    spędzać godzin przed komputerem. Przynajmniej tak mi się wydawało.
    Obecnie jestem już po operacjach zespołu cieśni nadgarstków i mam
    problem ze zwyrodnieniem kręgów szyjnych.
    Masz jeszcze jakieś pytania?

    > Takze Ty mi tu w doswiadczeniu jezeli chodzi o granie nie podskoczysz
    > :))

    Porozmawiamy za kilkanaście lat.

    > W koncu przyznales racje ze mozna znalezc taki sam (pod wzgledem
    > funkcjonalnosci
    > TV bez 3D i bedzie on tanszy - wczesniej utrzymywales ze bez 3D bedzie
    > kosztowal
    > tyle samo ;) Tylko i wylacznie tego sie czepilem. Co robisz ze swoimi
    > pieniedzmi
    > zupelnie mnie nie interesuje :)

    Nie taki sam, lecz podobny i do tego całkiem inny model, różniący się
    wieloma innymi funkcjami, a nie tylko samym 3D.
    Nie pisałem, że bez 3D będzie kosztował tyle samo, lecz bez 3D to będzie
    całkiem inny model, który będzie się różnił także wieloma innymi
    funkcjami. Dla przykładu kiedy kupowałem swój TV, mogłem kupić model bez
    3D, ale starszej generacji z mniejszą częstotliwością odświeżania, a
    ponadto bez funkcji Motionflow, która powoduje dorabianie dodatkowych
    klatek obrazu z obrazami pośrednimi przy ruchomych scenach, dzięki czemu
    poprawia się płynność ruchu. Ponadto bez czujnika obecności, który w
    przypadku wykrycia nieobecności widzów przed TV, wygasza ekran i obniża
    zużycie energii. Nie było modelu, który dokładnie odpowiadałby
    funkcjonalnością temu, który kupiłem, ale żeby nie posiadał 3D.
    Ty natomiast twierdziłeś, że taki sam model, ale tylko pozbawiony 3D.
    Dostrzegasz różnicę?

    > I mylisz mnie chyba z Krisem bo to nie ja proponowalem Ci partyjke;)

    Sorry. Jak widzisz ze wzrokiem już też nie najlepiej ;)