    From: "quent" <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: czas budowy domu
    Date: Wed, 27 Apr 2011 09:10:29 +0200

    Jak policzyć czas potrzebny na wybudowanie domu, spieszy mi się bardzo.
    Dom 135m2, parterowy bez poddasza użytkowego, bez garażu.
    https://picasaweb.google.com/quent75/ProjektDomu#
    (w podanym linku są 2 budynki - tego mniejszego nie buduję teraz)

    Więźba będzie prefabrykowana. Przyjedzie i w 1-2 dni będzie stała już na
    budynku.
    Przy założeniu braku przestojów w rozpoczynaniu pracy przez kolejnych
    wykonawców, braku opóźnień w dostawach.

    Zaczynam budowę w połowie maja i zastanawiam się ile mogę zrobić do grudnia.
    Liczę tak:
    - SSO od połowy maja do końca czerwca
    - więźba, dach, rynny i montaż okien czyli do SSZ - max 3 tygodnie.
    - elewacja zewnętrzna (ściany 2W) + elektryka - do 3 tygodni czyli mamy
    środek lipca
    - tynkowanie i schnięcie + gładzie - 3 tygodnie czyli mamy po 1 tygodniu
    sierpnia
    - podłogówka w całym domu + wod-kan - 3 tyg. - do końca sierpnia potrwa.
    - wylewki + schnięcie do końca września.
    - październik - montaż rekuperatora + kanały wentylacji - do 2 tygodni.
    - montaż sufitów podwieszanych + zacierka regipsów i ocieplenie stropu
    wełną - do 2 tygodni czyli początek listopada.
    Cały listopad (musiałbym zacząć grzać podłogi - mogę już), prace nad
    kafelkowaniem łazienek, korytarzy + marmoleum w pokojach

    Piszę oczywiście, jak pewnie zauważyliście, z poziomu laika budowalnego
    także proszę o wyrozumiałość.
    Dobrze to w ogóle liczę?

    Pozdrawiam,

    Marcin Konopnicki