  • Data: 2011-04-27 07:58:31
    Temat: Re: czas budowy domu
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4db7c175$0$2443$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jak policzyć czas potrzebny na wybudowanie domu, spieszy mi się bardzo.

    Jak dograsz ekipy to po 9 miesiacach zamieszkasz
    U mnie geodeta wszedł na końcu pażdziernika, listopad- grudzień mury, stropy
    itp, więżbe robili w styczniu, dach w styczniu, równolegle w środku prace
    już trwały. Wprowadziłem sie w lipcu. Mogłem już w czerwcu w sumie. Dom
    10,5*10,5 -parter + poddasze użytkowe, murowany z suporeksu, tynki cementowo
    wapienne.
    Miałem dużo szczęścia z pogodą- strop lałem chyba 20 grudnia i było wtedy ok
    10st C na plusie. Zimy praktycznie nie było- przełom 2007/2008

    Krzysiek