  • 1. Data: 2009-07-18 12:56:11
    Temat: czas schnięcia tynku maszynowego gipsowego
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Witam
    Pytanie jak w temacie, ile wam schły?
    pozdrawiam
    R.K

    4256 (20090718) __________

  • 2. Data: 2009-07-18 15:02:00
    Temat: Re: czas schnięcia tynku maszynowego gipsowego
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

    Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości
    news:h3sgpc$4pr$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Pytanie jak w temacie, ile wam schły?
    > pozdrawiam
    > R.K
    Ja miałem tynki robione w połowie lipca 2008, a w połowie września w jednym
    pokoju jeszcze były wilgotne miejsca. Mniej więcej po miesiącu większość
    tynków wyschła. Tynkarze zalecali mi bym za bardzo nie wentylował domu, a mi
    nie zależało na terminach.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 3. Data: 2009-07-18 20:43:43
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

    Witam
    U mnie były robione na przełomie, maj/czerwiec.
    Część nadziemna prawie sucha, tylko na kominie murowanym z cegły trochę
    wolno wysycha.
    Natomiast w piwnicach, porażka, schnie baaaardzo powoli.
    Sciany murowane z gazobetonu, w początkowym okresie dom wentulowany
    umiarkowanie.
    Gdy widoczne było skraplanie wody na suficie wietrzyłem intensywniej.

    Za tydzień robię wylewki i obawiam się że z tymi piwnicami będzie kłopot,
    zbnaczy że trudno będzie je wysuszyć.

    Pozdrawiam
    Jarek