  • 1. Data: 2009-07-18 15:01:57
    Temat: Maty grzejne kapilarne, infor
    Od: Józef Małczyński <a...@g...com>

    Witajcie. Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie w użytkowaniu mat
    kapilarnych do grzania/chłodzenia obiektów. Nie proszę o reklamę, o
    sposób montażu. Chcę poznać zdanie użytkowników i inspektorów nadzoru.
    Niepokój mój budzi ich(kapilar) średnica przy jakości wody, korozja
    elementów metalowych, skuteczność, punkt rosy. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-18 15:20:13
    Temat: Re: Maty grzejne kapilarne, infor
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Józef Małczyński" <a...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
> [...]
    >Niepokój mój budzi ich(kapilar) średnica przy jakości wody, korozja
    >elementów metalowych, skuteczność, punkt rosy. Pozdrawiam

    Jak mnie ząb boli to idę do
    stomatologa. Są kierownicy budów, inspektorzy nadzoru. Zapłać, a
    otrzymasz i ich opinię i jakiś rysunek

  • 3. Data: 2009-07-18 15:38:06
    Od: Józef Małczyński <a...@g...com>

    On 18 Lip, 17:20, "kiki" <c...@v...ts> wrote:
> [...]
    m.googlegroups.com...

    > Jak mnie ząb boli to idę do
    > stomatologa. Są kierownicy budów, inspektorzy nadzoru. Zapłać, a

    Ale się uśmiałem. Sam jestem inspektorem nadzoru. Wiem jak się
    wykonuje i odbiera instalacje. Tyle, że kapilary nie są stosowane od
    40 lat, ale od np. 4-ch. Zatem poproszę o zdanie tych, co je użytkują.
    Frustratom dziękuję.

  • 4. Data: 2009-07-18 16:23:33
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Józef Małczyński" <a...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    >wykonuje i odbiera instalacje. Tyle, że kapilary nie są stosowane od
    >40 lat, ale od np. 4-ch. Zatem poproszę o zdanie tych, co je użytkują.

    Skopiowałem twoją wypowiedź z innego posta. To sa twoje słowa frustracie i
    inspektorze nadzoru za 10 groszy :-)
    Zamiast pytać na grupie powinienes sam to wiedzieć, pojechać do producenta i
    sie przeszkolić. Później będziesz tak to nadzorował :-)

  • 5. Data: 2009-07-18 19:48:40
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > "Józef Małczyński" <a...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    :)

    Tyle, że kapilary nie są stosowane od

    To my się od Was mamy dowiadywac jak powinno być, a nie Wy od nas ....

    Kiki to jesteś naprawdę niezły :)....
    Chylę czoło. :P

    Pozdrawiam
    Michał

  • 6. Data: 2009-07-18 19:55:06
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Stolat" <c...@g...pl> wrote in message

    > Kiki to jesteś naprawdę niezły :)....
    > Chylę czoło. :P

    Oni tak mają :-) Czy to ocieplacz styropianem czy murarz czy inspektor
    budowlany :-) Jednakowi są :-)

  • 7. Data: 2009-07-19 08:44:10
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > Zamiast pytać na grupie powinienes sam to wiedzieć, pojechać do producenta
    > i sie przeszkolić. Później będziesz tak to nadzorował :-)
    ;))
    Szacun Kiki- mistrzu ciętej riposty;)))))

    Kris

  • 8. Data: 2009-07-19 13:40:56
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > ;))
    > Szacun Kiki- mistrzu ciętej riposty;)))))

    Ja nie wiem o co mu chodziło, że mi tak odburknął w tym innym poście? Ale
    wuidać to taki typek - inspektorek budowlany :-) Wyjaśnia wszystko sposób
    zdobywania wiedzy :-)

  • 9. Data: 2009-07-19 17:03:33
    Od: Józef Małczyński <a...@g...com>

    On 19 Lip, 15:40, "kiki" <c...@v...ts> wrote:
> [...]
    > wuidać to taki typek - inspektorek budowlany :-) Wyjaśnia wszystko sposób

    Wasz wysoki poziom intelektualny mnie przerasta więc nie będę
    ripostował( próżnoś riposty się spodziewał, nie dam ci prztyczka ani
    klapsa. Nie powiem nawet.....etc).
    Nie pyta się kucharza jak smakowało, amen i zmieńcie sobie pampersy.

  • 10. Data: 2009-07-19 17:37:34
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Józef Małczyński" <a...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    >Wasz wysoki poziom intelektualny mnie przerasta więc nie będę

    Ty buraku zmień sobie kodowanie z tego gówna "Content-Transfer-Encoding:
    quoted-printable" na 8-bit albo na base64.
    Nawet usenetem nie umiesz sie posługiwać.
    Jesteś jakimś idiotą, który urwał się z choinki i nawet nie wiadomo o co ci
    chodzi. Ale trudno wymagać od "inspektora" czegoś więcej :-)
    Zapłac komuś za informacje, których potrzebujesz yntelygencie za dyszkę :-)