  • 11. Data: 2009-04-11 20:07:41
    Temat: Re: czy nowe lodowki nalezy czasem rozmrazac?
    Od: Impatiens <i...@b...pl>

    On 7 Kwi, 14:50, Mamut <c...@g...com> wrote:
    > W instrukcji lodowki (okolo poltoraroczna) pisze ze nie nalezy jej
    > rozmrazac, urzadzenie samo wykonuje wszystkie czynnosci niezbedne do
    > pracy. Jednak zauwazylem ze od paru tygodni lodowka nie chlodzi juz
    > tak dobrze jak wczesniej (na pewno nie jest to wina wiosny) i na
    > tylniej sciance jest o wiele wiecej kropelek wody niz wczesniej. Moze
    > jednak warto ta lodowke rozmrozic na maksa jak sie to robilo z
    > lodowkami starego typu?

    Witam
    W mojej lodówce też zaczęło ssie coś podobnego dziać. Powodem było
    przesuniecie się włącznika światła, w wyniku czego swiatło nie gasło
    po zamknieciu drzwi lodówki. Powodowało to podwyższenie temperatury
    wnętrza lodówki. Warto to sprawdzić np. przez ściśnięcie uszczelki
    drzwiowej i zajrzenie przy zamykaniu czy światło gaśnie

    Pozdrawiam
    impatiens

  • 12. Data: 2009-04-11 20:14:45
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com>

    BearBag wrote:

    > zawsze fascynowali mnie ludzie którzy 99% czasu poswiecają na analize
    > poprawności zdania a 1% na jego treść.
    A mnie fascynują ludzie, którzy nie poświęcą chwili na analizę tego co
    napisali.
    Na zastanowienie się nad prawidłowością i jasnością przekazu. Niestety
    net jest pełen niegramotnego bełkotu, z którego ciężko czasem wykopać
    jakieś konkrety.
    Zastanów się, co będzie gdy zapanuje pełna dowolność pisania :) Będziesz
    wpisywał w wyszukiwarkę:
    lodówka, lodufka, lądówka, czy londówka?

    > Ciekawe musi się z kimś takim rozmawiać i ogolnie żyć. Warto się
    Dużo łatwiej niż z tymi niedbałymi :p

    pozdrawiam Piotr