  • 1. Data: 2009-03-29 20:30:41
    Temat: czy to dobry moment na rozpoczęcie budowy?
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Mam ogrodzoną i w pełni uzbrojona działkę budowlaną i tak sobie myślę o
    rozpoczęciu budowy. Mam troche luźnej gotówki i mieszkanie do sprzedania( w
    międzyczasie mam gdzie mieszkać). Chodzi mi po głowie taki projekt jak
    tutaj.

    http://projekty.wm.com.pl/domy/W15.html

    Dom na działce 15 arów , krótszy bok 32 metry. Dla dwóch osób, bo dzieci
    postudiach raczej pójda na swoje.

    Z tego co widze , ceny materiałów dośc spadły, z cena robocizny tez chyba
    nie jest źle ostatnio. Dlatego po przerwie znowu chodzi mi pomysł budowy.

    Dwa pytania
    1. czy warto zaczynac akurat teraz czy poczekać?
    2. zmieszcze sie do wprowadzenia w 250 tys.??

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 2. Data: 2009-03-29 20:57:10
    Temat: Re: czy to dobry moment na rozpoczęcie budowy?
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dwa pytania
    > 1. czy warto zaczynac akurat teraz czy poczekać?
    > 2. zmieszcze sie do wprowadzenia w 250 tys.??

    to chyba dobry moment na zaczęcie budowy materiały potaniały
    zanim zaczniesz moze jeszcze ciut potanieją z robota tak samo
    to moze ci wystarczy tyle co masz
    bo za 4 lata moze sie okazac ze znowu wszystko 4 razy do góry pójdzie

  • 3. Data: 2009-03-29 21:16:24
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Dwa pytania
    > 1. czy warto zaczynac akurat teraz czy poczekać?
    > 2. zmieszcze sie do wprowadzenia w 250 tys.??

    Zapraszam do mnie na strone
    w tych pieniadzach spokojnie taki domek sie zmiesci
    oczywiscie jesli nie bedzie szalenstw przy wykonczeniu
    pozdrawiam

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2009-03-29 21:58:15
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    > Zapraszam do mnie na strone
    > w tych pieniadzach spokojnie taki domek sie zmiesci
    > oczywiscie jesli nie bedzie szalenstw przy wykonczeniu
    > pozdrawiam
    >
    > --
    > Andrzej
    > www.hana.com.pl
    >
    > Jeżeli ma być szybko i tanio to nie może być wysokiej jakości,
    > Jeżeli ma być wysokiej jakości i szybko to nigdy nie będzie tanio,
    > A jeśli na być tanio i wysokiej jakości to nigdy nie bedzie szybko.

    dzieki ale jestem zwolennikiem tradycyjnych materiałów, konkretnie silikaty.
    Nie chodzi o aspekty ekonomiczne , ale o dobry klimat powietrza w takich
    domach - duża bezwładnośc cieplna -efekt starej kamienicy.