  • Data: 2011-06-21 08:53:10
    Temat: czym impregnować gotową więźbę?
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Znacie jakiś preparat, który nie niszczy membrany dachowej a zabezpiecza
    drewno przed szkodnikami? Im dłużej przyglądam się krokwiom tym bardziej
    chcę coś z nimi zrobić. Niestrugane, całe jakieś w drzazgach, a co gorsza
    są miejsca nieokorowane!! I to od góry przy membranie. Szlag mnie trafia -
    im więcej wiem i dokładniej się przyglądam tym więcej zjebów dostrzegam.
    Pomyślałem, żeby czymś to wszystko spryskać, pomalować cy cóś.. Na dzień
    dzisiejszy chcę znaleźć preparet i oszacować koszty - potem podejmę
    decyzję. Podpowiecie coś?

    --
    PZDR
    Shaman