  • 1. Data: 2009-05-31 08:33:05
    Temat: czym zagruntowaćcokół ...
    Od: "andy" <k...@o...pl>

    Witam,
    Mam ocieplony cokół styro,na to 2x siatka na kleju.Mam zamiar położyć na tym
    płytki klinkierowe.Czym zagruntować warstwę kleju (jest na bazie cementu),żeby
    potem nie "walczyć "z białymi wykwitami (miałem je na kominach)?
    Klej i fuga bedzie do klinkieru.
    Dzięki i pozdrawiam.
    Andrzej

  • 2. Data: 2009-05-31 11:57:24
    Temat: Re: czym zagruntowaćcokół ...
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 31 Maj, 10:33, "andy" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > płytki klinkierowe.Czym zagruntować warstwę kleju (jest na bazie cementu),żeby
    > potem nie "walczyć "z białymi wykwitami (miałem je na kominach)?

    Witaj

    a co mówi producent kleju który będziesz używał?

    ps. po co 2 x siatka?

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 3. Data: 2009-05-31 13:23:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 31 May 2009 10:33:05 +0200, andy napisał(a):

    > potem nie "walczyć "z białymi wykwitami (miałem je na kominach)?

    Białe wykwity to nie kwestia dobrego lub złego zagruntowania podłoża, tylko
    kwestia złej zaprawy.

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-06-01 17:39:55
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    > Białe wykwity to nie kwestia dobrego lub złego zagruntowania podłoża,
    > tylko
    > kwestia złej zaprawy.

    Płytki są passe.
    Lepszy i do wyboru i koloru jest kamień elewacyjny.
    Warstwy kleju nie gruntujesz bo klejem kleisz płytki.
    Jeśli będzie fuga to płyki mają schnąć dwa, trzy dni a dopiero fuga.
    A potem - na końcu impregnat.

  • 5. Data: 2009-06-01 17:46:29
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "andy" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cementu),żeby
    > potem nie "walczyć "z białymi wykwitami (miałem je na kominach)?

    Miałeś wykwity bo nie pozwoliłeś żeby zaprawa wyschła.
    Jedna siatka w zupełności wystarczy.

    > Klej i fuga bedzie do klinkieru.

    Nie znam się na klinkierze.